1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. MASAK HalkTv'nin para kaynaklarını inceliyor
MASAK HalkTv'nin para kaynaklarını inceliyor

MASAK HalkTv'nin para kaynaklarını inceliyor

Sabah yazarı Dilek Güngör, resmi kayıtlarda kanalın patronunun Cafer Mahiroğlu değil, eniştesi Süleyman Özen’nin görüldüğünü ifade ederken, Mahiroğlu’nun İngiltere’deki şirketlerinin borç batağında olduğunu ileri sürmüştü.

A+A-

MASAK'ın Halk TV'nin para kaynakları konusunda inceleme yaptığı ileri sürüldü. Mahiroğlu’na Londra’daki FETÖ sermayesinin gizlice destek verip  vermediği araştırılıyor.

Eski istihbaratçı ve Yeni Şafak yazarı Bülent Orakoğlu, "MASAK Halk TV’nin batık paravan patronu Mahiroğlu’nun para kaynaklarını mercek altına aldı." diye yazdı.  

Gazeteci yazar Sabahattin Önkibar yayınladığı videoda CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun “FETÖ ve PKK’yı neden karşısına almıyor? Kaset ile genel başkan olmasının perde arkası nedir? TESEV kuruculuğu perde arkasında ne var?” sorularını sorarak “Halk TV’yi satın alan Cafer Mahiroğlu’nun arkasında FETÖ yani Akın İpek ve onun parası var” iddiasında bulunmuştu. Bu iddia üzerine Önkibar, yurt dışından telefonla kendisini arayan Cafer Mahiroğlu’nun kendisini ölümle tehdit ettiğini iddia etti. Gazeteci Önkibar Halk TV’yi bu ekip satın aldıktan sonra FETÖ/PKK eksenine yakın kişilerin televizyonda program yapmaya başladıklarını, eski yönetimde yapılan ve çok izlenen programlarda sık sık FETÖ ve PKK eleştirileri yapılarak toplumun aydınlatıldığını şimdilerde ise bu eleştirilerden eser yok diyerek tepkisini dile getiriyordu.

MASAK HALK TV’NİN SATIŞINDA FETÖ İZLERİNİ ARAŞTIRIYOR

Sabah yazarı Dilek Güngör, resmi kayıtlarda kanalın patronunun Cafer Mahiroğlu değil, eniştesi Süleyman Özen’in görüldüğünü ifade ederken, Mahiroğlu’nun İngiltere’deki şirketlerinin borç batağında olduğunu ileri sürdü. Cafer Mahiroğlu ise gazeteci Önkibar’ın iddialarını reddeti.

Orakoğlu'na göre, "Mahiroğlu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun yanısıra İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’na yakınlığıyla da biliniyor."

Yine, kara para soruşturmasıyla ABD’nin "kucağına oturan" Sezgin Baran Korkmaz’ın finansmanıyla Artı 1 TV’nin kurulduğu Yılmaz Özdil tarafından dile getirilmişti.

 Siyasetcafe.com

Etiketler :

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.