1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Sol'dan Oda Tv'ye gönderme: Parayı aldı haber yaptı!
Sol'dan Oda Tv'ye gönderme: Parayı aldı haber yaptı!

Sol'dan Oda Tv'ye gönderme: Parayı aldı haber yaptı!

Oda Tv'nin manşetinde yer alan bir haber Sol haber tarafından "paralı haber yaptı" manşetiyle gündeme geldi. Oda Tv işadamı Mehmet Cengiz'in Cengiz Holding tanıtımını manşetten veriyor.

A+A-

Oda Tv'de bugün manşetten çıkan bir advertorial haberİ Sol Haber Portalı manşete taşıyarak "Yoksa bu da bir "Rockefeller komplosu" mu? diye sordu.

 

Sol'da çıkan haberin içeriği şöyle:

 

sol.JPG

 

"İngilizler Cengiz Holding'i Konuşuyor" başlığıyla sitede yer alan haberde bir ingiliz çelik firmasının Cengiz holdingin madencilik ve maden işleme faaliyetlerine dönük ilgisinden bahsediliyor.

Telefon tapelerinde yer alan "Milletin ... koyacağız" sözleriyle toplumsal hafızada yerini bulan "o işadamına" Türkiye’nin en önemli maden tesislerinin özelleştirmelerle nasıl peşkeş çekildiğini hatırlatarak "işte o haberi" tamamlayalım.

ETİ BAKIR ve ETİ ALÜMİNYUM

Özelleştirme kapsamında ETİ Bakır 2004 yılında, ETİ Alüminyum 2005 yılında yok pahasına Cengiz holdinge satıldı. Holdingin 37,6 milyon dolara satın aldığı ETİ Bakır’dan yüz milyonlarca dolar kazandığı biliniyor.

ETİ’nin birçok fabrikasında yaşanan işçi kıyımı da özelleştirme sürecinin sonuçlarından biri.

Yani öyle patronun böyle haberi Odatv’de yapıldı.

Yoksa bu da bir "Rockefeller komplosu" mu?

 

"MİLLETİN... KOYACAĞIZ"

Cengiz İnşaat'ın da bünyesinde bulunduğu Cengiz Holding'in sahibi Mehmet Cengiz'in "Milletin ...koyacağız" sözleri uzun süre gündem olmuş ve Oda tv dahil bir çok gazete tarafından eleştirilmişti. 

Oda tv bu Mehmet cengiz ile ilgili haberleri ise sürekli bu sözleri hatırlatarak vermişti.

İşte o haberlerden bazıları:


oda-cengiz-1.JPG

 

oda-cengiz-2.JPG

 

 

NE DEĞİŞTİ?

Dün Mehmet Cengiz haberlerini "Milletin... koyacağız" başlığı ile veren Oda tv'nin bugün Cengiz Holding için advertorial haber yapması dikkat çekti.

 

işte OdaTv'nin bugünkü advertorial haber başlığı

 

oda-haber.JPG

 

 

İMAMOĞLU-MEHMET CENGİZ- ODA TV

31 Mart yerel seçimlerinde Ekrem İmamoğlu'nu destekleyen Oda Tv eleştirilerin odağı haline gelmiş, gazeteci Nihat Genç "Oda Tv kime satıldı" başlığı ile sert şekilde eleştirmişti. Nihat Genç İmamoğlu'nu kayıtsız, şartsız destekleyen Oda Tv'nin satıldığını iddia ederek ayrılmıştı.

Seçimlerden hemen sonra Ekrem İmamoğlu'nun Mehmet Cengiz'i ayağına kadar giderek ziyaret etmesi de dikkatlerden kaçmamıştı.

Şimdi bu ilişkilere bakınca, dün "Milletin .... koyacağız" diye eleştirilen Cengiz Holding'in bugün manşetlerde tanıtılması çok da garip gelmiyor.

Ne diyelim gerçekten paranın dini, imanı yokmuş!

 

 

nihat-genc.JPG

 

siyasetcafe.com

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.