1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Sözlerini inkar eden Yurt Gazetesi sahibi Durdu Özbolat Siyasetcafe'yi hedef aldı
Sözlerini inkar eden Yurt Gazetesi sahibi Durdu Özbolat Siyasetcafe'yi hedef aldı

Sözlerini inkar eden Yurt Gazetesi sahibi Durdu Özbolat Siyasetcafe'yi hedef aldı

Yurt gazetesi sahibi Durdu Özbolat, Merdan Yanardağ ile ilgili geçmişte yönelttiği iddiaları yalanlayarak, Siyasetcafe'yi hedef aldı.

A+A-

CHP’li medya patronları TELE1 sahibi Merdan Yanardağ ve Yurt gazetesi sahibi Durdu Özbolat'ın arasındaki “kaynak” kavgası çok ciddi iddiaları gündeme getirmişti.

 

Merdan Yanardağ, Özpolat'la ilgili sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları söylemişti:
 
''Çalışanlarını ve piyasayı dolandıran, çalışanlarına borçlu olan Durdu Özbolat'ın, Yurt gazetesiyle ilgili yalanlarına sarılmış.. Bunları yazan da yandaş Hadi Özışık'ın sitesi.

Yurt'un sahibi Durdu Özbolat hakkında bütün çalışanların ortak imzasıyla yayınlanmış bir bildiri ve açılmış onlarca dava var. Bildirinin altındaki imzalara bakarsanız ne demek istediğimi hemen anlarsınız..
Eski FETÖ yanaşması, denemediği kapı kalmayan, medya soytarısı Cüneyt Özdemir zavallılığı.. Bula bula çalışanlarının parasını vermeyen eski gazete sahibi bir dolandırıcıya sarıldı. Oysa bir o hesabı gördük.. Buyurun."

 

Yurt Gazetesi'nin sahibi Durdu Özpolat da iddialara yanıt olarak şunları söylemişti:

 

''Ben Durdu Özpolat, Merdan Yanardağ'ın bu akşamki sözlerine cevabımdır. Ben Yurt Gazetesi'ni evimi, otelimi, özel okulumu enerji hisselerimi satıp 25 milyon dolar harcayarak kurdum, kaynağım belli. Sen Tele 1'in kaynağı nedir onu açıkla."

"Merdan Yanardağ televizyonu ve gazeteyi batırıp gitti, borçlarla boğuşan biz mi dolandırıcıyız yoksa batırdığı gazetenin arkasından "maaş gaspçısı" diye konuşanlar mı dolandırıcı?"

"Tele 1'in kaynağını açıklamazsan sana sorarım; kaynak benden çaldığın paralar mı yoksa Akın İpek'ten aldıkların mı? Barış TV'yi satarak aradan aldığın komisyonla Tele1'i kurdun, Barış TV'yi kime sattın?"

"Yurt Gazetesi çalışanlarının maaşlarını kaynağım belli olduğu için ödeyemediğim zamanlar oldu ama borcumu hem çalışanlarıma hem piyasaya ödedim, ödemeye de devam ediyorum."

"Yurt Gazetesi'nde çalışan ve ne maaş aldıkları belli olan 210 personel vardı. Sen başkasının kesesiyle patronluk yaptın ama şu an her birine aylık 5 bin dolar verebiliyor musun? Ben bunu belgelerle ispat ederim, sen yalanlarını ispatlayabilir misin?"
 
FETÖ PARASI İLE KURULDU İDDİASI
 
Yurt gazetesi sahibi Durdu Özpolat’ın verdiği cevapta FETÖ iddiası gündeme gelmiş, Özpolat "Tele 1'in kaynağını açıklamazsan sana sorarım; kaynak benden çaldığın paralar mı yoksa Akın İpek'ten aldıkların mı? Barış TV'yi satarak aradan aldığın komisyonla Tele1'i kurdun, Barış TV'yi kime sattın?" ifadeleri ile FETÖ finansörü olduğu bilinen Akın İpek’in parası ile kurulduğunu iddia etmişti.

 

MERDAN YANARDAĞ'A YÖNELİK İDDİALARINI YALANLADI

 

Yurt Gazetesi’nin sahibi Durdu Özbolat, TELE 1 Genel Yayın Yönetmeni, gazeteci ve yazar Merdan Yanardağ ile ilgili olarak geçmişte ortaya attığı iddiaların gerçek olmadığını açıkladı. Özbolat, bu nedenle “üzgün” olduğunu belirtti.

 

Özbolat’ın açıklamasının tamamı şöyle:

 

“Bir dönem birlikte çalıştığımız gazeteci yazar Merdan Yanardağ ile yaşanan olaylara ilişkin olarak sosyal medya hesaplarından yapılmış olan paylaşımlar öfke ile yapılmış olup, gerçeği yansıtmamaktadır. Söz konusu durumun kamuoyu nezdinde düzeltilmesini talep eder, Sayın Yanardağ ile sulh sağlandığını belirtmek isterim.'

Aşağıdaki haberler gerçeği yansıtmayıp bizimle alakası yoktur.

 

ere-027.jpg

 

"ÖFKE İLE SÖYLEDİM"

 

Açıklamasında kendi sözlerinin haber yapıldığı gazeteleri suçlayan Özbolat  Siyasetcafe'yi de hedef aldı. Durdu Özbolat, Merdan Yanardağ'a yönelik iddialarını "öfke ile söyledim" diyerek özür dilerken, bu sözlerin yapıldığı haberlerin gerçeği yansıtmadığını söyledi.

Peki, öfke ile nasıl olur da FETÖ'cü olarak suçlarsın? FETÖ parası ile kuruldu iddiası nasıl olur öfke ile söylenir. Karşılıklı iğrenç suçlamalar yapacaksınız bu da haber olacak. Sonra bu öfke ile söylendi, gerçeği yansıtmıyor diye bizleri suçlayacaksınız!

Daha da ileri giderek gazetenizde (Yurt Gazetesi) haber sitemizin (siyasetcafe.com) ismini vererek "Bu haberler gerçeği yansıtmıyor, bizimle alakası yoktur diyeceksiniz?''

Bu nasıl bir ikiyüzlülüktür ki, kendi sözlerinizi inkar etmekle kalmıyor, sizin haberinizi yapan haber sitesini yalancılıkla suçluyorsunuz. Belli ki al takke- ver külah bir şekilde Merdan Yanardağ ile barıştınız ve sözlerinizi inkar ederek özür dilediniz. Ancak bunu medeni bir şekilde yapacağınız yerde bizi yalancılıkla suçlamak gibi ucuz bir yolu seçmişsiniz. 

 

Siyasetcafe.com

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.