MHP Genel Başkanı Baş Danışmanı Şükrü ALNIAÇIK'a tepki yağdı

MHP Genel Başkanı Baş Danışmanı Şükrü ALNIAÇIK'a tepki yağdı

İŞTE O TEPKİLER YORUMSUZ..

 

TC Sevgi Kafalı TC · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Ankara Ün.DTCF'da Öğ.Görevlisi · 1.250 takipçi

HANGİ MİLLETİN MİLLİYETÇİLİĞİ ADINA '' TÜRKÇÜLÜK '' MAKBUL OLMUYOR ? TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNİN SİYASİ ORGANİZASYONU OLAN MHP'DE BU FİKİRDE OLAN '' BAŞ DANIŞMAN '' İDEOLOG OLMA SEVDA VE İDDİASINDAN VAZ GEÇSİN DE İŞİNE BAKSIN..

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 78 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 01:34

 

TC Sevgi Kafalı TC · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Ankara Ün.DTCF'daÖğ.Görevlisi · 1.250 takipçi

BU İDDİA TÜRK KELİMESİNİ AĞZINA ALMADAN '' MİLLET '' DEYİP DURAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN FİKİRLERİYLE ÖRTÜŞÜYOR..

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 61 · 2 Mayıs 2014, 02:37

 

TC Nurdane Arduç

YAZIKLAR OLSUN DİYORUM 5000 VE HER DÖNEM ŞEHİD DÜŞEN ÜLKÜCÜLERİMİZİN KÜRŞADLARIMIZIN KABİLERİNDE TİTREDİLER SEN NE AYAKSIN bahçeli ÇEK ELİNİ PARTİMİZDEN

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 27 · 2 Mayıs 2014, 03:05

 

Kerim Yılmaz · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Ankara · 1.259 takipçi

3.Mayıs 1944 den beri TÜRKÇÜLER GÜNÜ olarak kutlanır..

Bunun tartışılacak hiç bir tarafı da, aksi yoldaki sözlerin tarihi gerçekliği de yoktur.

Sözün özü bugün;

Hemşireler, avukatlar, doktorlar, şoförler ve daha bilmem hangi meslek gurubunun dayanışma, toplanma bir araya gelme amaçlı olarak kutladıkları bir gün gibi;

Milliyetçiler Günü olarak kutlanması mucitleri için bilinçli bir seçim,

İnanan ve kabul edenler için ise ya ideolojiyi bilmemekten kaynaklı bir cahillikten, ya da külliyen bu sahanın dışına çıkmış olmaktan kaynaklanan bir durumdur.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 29 · 2 Mayıs 2014, 03:28

 

TC Sevgi Kafalı TC · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Ankara Ün.DTCF'da Öğ.Görevlisi · 1.250 takipçi

''TÜRKÇÜLÜK MAKBUL DEĞİLDİR '' DİYEN BİR TÜRK MİLLİYETÇİSİ OLAMAZ..BU İDDİADA BULUNAN VE ONU TASDİK EDENLER HER TÜRLÜ ELEŞTİRİYİ HAK ETMİŞLERDİR..

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 20 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 18:07

Mehmet Alp Şirin · Takip Et

Sayın Hocam,

nasıl her bünye her yemeği hazmedemiyorsa, her kafa her fikri hazmedemez. Özellikle sözkonusu fikir Türk Milliyetçiliği, Türkçülük gibi bir fikirse.

Bu MHP'yi alenen bir futbol takımı ile bir tutan ve ülkücülüğü fanatik takım taraftarlığından ibaret gören bu kişinin bugüne dek ilk zihinsel yellenmesi olmadığı gibi eminim sonuncusu da olmayacaktır. Şaşmamak gerek!

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 5 · 2 Mayıs 2014, 19:05

 

Mehmet Kürşat Karakuzu · Takip Et · Kendi işim'de Serbest muhasebeci

@sukrualniacik

Tek cümlemi çarpıtarak manşet yapan şerefsiz siyasetin şerefsiz kafesi!..

İsminde Türk yok, cisminde Türk yok,... http://fb.me/3rD9f4aRs

19:30 - 02 May 2014

@sukrualniacik adlı kişiye yanıt

19:34 - 02 May 2014 · Detaylar

mehmet kürşat @mkursatkarakuzu 5 dk.

@sukrualniacik "TÜRK'(ÇÜ) lüğü İŞBİRLİKÇİ manasına getirdiniz,3 Mayıs DÜNYA TÜRK MİLLİYETÇİLERİ" deseydiniz..TÜRKLÜKTEN neden GOCUNUYORSUNUZ

mehmet kürşat @mkursatkarakuzu 15 sn.

@sukrualniacik Düzeltin O zaman.3 MAYIS(Türk Dünyası) MİLLİYETÇİLER GÜNÜ veya 3 MAYIS(Dünya TÜRK MİLLİYETÇİLER(i) GÜNÜ" deyin..Çok mu ZOR.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 5 · 2 Mayıs 2014, 19:54

 

Fehimdar Çiftçi · Abant İzzet Baysal Üniversitesi'de çalışıyor

ilmine, ilminden çok emek ve çabalarına itibar ettiğim Şükrü ALNIAÇIK kardeşimin bu sözlerini “maksadını aşmış ifadeler” olarak görüyorum.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 2 · 2 Mayıs 2014, 21:30

 

Adnan Yılmazel · Takip Et · ARAS Inşaat'ta çalışıyor

Sayın Şükrü ALNIAÇIK

MHP Genel Başkanı Baş Danışmanı,

 

"Türkçü kelimesindeki iki sert sessiz, bu unvanı daha sert ve makbulmüş gibi gösterse de asıl ve muteber olan, "Milliyetçilik"tir. açıklamanızda Türkçülük ve Milliyetçilik anlayışınızı kınadığımından,

PARTİMİZ, ÜLKÜCÜ OLMAYAN VE SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLERİN, BAŞKA PARTİLERDEN KOVULANLARIN YANİ İTHAL KİŞİLERİN, MENFAATLERİ İÇİN PARTİMİZE GİREREK VE YETKİLİ OLANLARIN İŞGALİ ALTINDA OLDUĞUNDAN;

PARTİMİZ SOSYAL HAYATTA, EKONOMİDE, SİYASETTE, KÜLTÜREL DÜŞÜNCEDE HER TÜRKÜN ÖZLEMİ OLAN TURAN KAVRAMLARINI KULLANMADIĞINDAN ARZULADIĞIMIZ BAŞARIYA ULAŞAMIYORUZ.

BİLGE LİDERİMİZ SAYIN DR. DEVLET BAHÇELİ'NİN TÜM EMEKLERİDE BOŞA GİDİYOR, YAZIK OLUYOR.

Bu nedenle genç bir ÜLKÜDAŞIMIZIN aşağıdaki yazısını düşünerek okumanız gerekmektedir.

“Gerçekten Türkçü olmak kolay değildir. He... Devamını Gör

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 31 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 02:24

 

Yalçın Akbulut · Takip Et · Milliyetçi Hareket Partisi (MHP)'da Başkan V.

aynen katılıyorum Adnanım sana

Yanıtla · Beğen · 2 · 2 Mayıs 2014, 15:26

 

TC Süleyman Bozmaz · Takip Et · Elmalı, Antalya

Bu tür açıklama yapanların, din(!) bezirganlarının bilin ki nesebi Türk değildir. Osmanlı döneminde de bu tür ler vardı, "erbakandan"başlayarak takip ediniz. Tez zamanda ilişiği kesilmeli. Tevil götürmeyen bir açıklamadır.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 2 · 2 Mayıs 2014, 16:11

 

 

 

Musa Erdenanar · Ankara

Yüreğine sağlık sevgili başkanım,çok sağol.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 1 · 2 Mayıs 2014, 23:09

 

TC Fatoş Eryılmaz · Takip Et · İstanbul Üniversitesi SBF

Türkçüyüm diyemeyen ümmetçidir. Kriptolar açığa çıkıyor, devam lütfen !!!

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 26 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 01:48

 

Türk Gülsev Eyüboğlu · Takip Et · Çoban'da Emeklï · 873 takipçi

Etki ajanı sentezci..

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 4 · 3 Mayıs 2014, 00:39

 

Mehmet Kürşat Karakuzu · Takip Et · Kendi işim'de Serbest muhasebeci

ULAN ŞÜKRÜ..Sen git "DEVLET"İN gelsin.."Ben TÜRKÇÜLÜKTEN GOCUNUYORUM." desin..Ömrü hayatında bir kez de MERT olsun .

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 24 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 01:54

 

Mehmet Kürşat Karakuzu · Takip Et · Kendi işim'de Serbest muhasebeci

Bu zevata göre TÜRKÇÜLÜK;"TÜRK BİRLİKÇİLERİ" anlamına gelirmiş..İŞBİRLİKÇİ seni.."TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ GÜNÜ deseniz nolurdu..Kim ne derdi sana ..Ağzımı bozduracak zorla ya hu..

Yanıtla · Beğen · 4 · 2 Mayıs 2014, 19:39

 

Mehmet Kürşat Karakuzu · Takip Et · Kendi işim'de Serbest muhasebeci

@sukrualniacik

Tek cümlemi çarpıtarak manşet yapan şerefsiz siyasetin şerefsiz kafesi!..

İsminde Türk yok, cisminde Türk yok,... http://fb.me/3rD9f4aRs

19:30 - 02 May 2014

@sukrualniacik adlı kişiye yanıt

19:34 - 02 May 2014 · Detaylar

mehmet kürşat @mkursatkarakuzu 5 dk.

@sukrualniacik "TÜRK'(ÇÜ) lüğü İŞBİRLİKÇİ manasına getirdiniz,3 Mayıs DÜNYA TÜRK MİLLİYETÇİLERİ" deseydiniz..TÜRKLÜKTEN neden GOCUNUYORSUNUZ

mehmet kürşat @mkursatkarakuzu 15 sn.

@sukrualniacik Düzeltin O zaman.3 MAYIS(Türk Dünyası) MİLLİYETÇİLER GÜNÜ veya 3 MAYIS(Dünya TÜRK MİLLİYETÇİLER(i) GÜNÜ" deyin..Çok mu ZOR.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 4 · 2 Mayıs 2014, 19:55

 

Ali Anbarci · Halk üniversitesi, Ülkü Fakültesinde henüz uzatmalı bitiremedim

Mehmet Kürşat Karakuzu Degerli kara kuzu gardaş o zaman akpye yardım edemezler çünkü TÜRK kelimesinden AKP liler rahatsız oluyor demekki yandaşlarına hizmet ediyorlar

yalnız şükrü bey bi yanlış yapmış oysaki şükrü bey milliyetci ülkücü bir TÜRK dür neden bu şekilde bir yazıyı kaleme almış onu anlıyamadım halende anlamış degilim saygılarımla gardaş

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 5 · 2 Mayıs 2014, 23:07

Diğer 3 gönderiyi gör

 

Hilal Selçuk · Takip Et · 428 takipçi

TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ'NİN KURUCU FELSEFESİ "TÜRKÇÜLÜKTÜR" !!!

"TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ"NE DE Mİ KARŞISIN???

TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNİ AYAKLAR ALTINA ALAN, İSLAMCI-KÜRTÇÜ-BÖLÜCÜ-KRİPTO AKP ZİHNİYETİNE HİZMET EDENLERİ MHP'DE İSTEMİYORUZ!!!

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 23 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 01:34

 

Mehmet Onur Miman · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · TAŞ MEDRESE

BU SÖYLEMLERİN BİR SONRA Kİ AŞAMASI.

'' TÜRKÇÜLÜK TURANCILIK GÜNÜ FAŞİST BİR SÖYLEMDİR BU BAYRAMI KALDIRIYORUZ '' DİYEBİLMENİN ÖN ÇALIŞMALARIDIR. ÜLKÜCÜLERİN ARASINA NİFAK SOKANLARI VEYA HER SIKIŞILDIĞINDA SÖYLENDİĞİ GİBİ BİZANSTAN GEÇME HASTALIĞA KAPILANLARI , TEŞHİS ETMEK ZOR OLMAYACAKTIR. DIŞ GÜÇLERİN KALEMŞÖRLERİ SİLAHŞÖRLERİ, AMERİKANCILIK GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

... 51. EYALET YAPILMAK İSTENEN TÜRKİYE'NİN YAZARLARINA SELAM OLSUN.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 22 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 09:02

 

TC Aylan Basanel · Alsancak, Konak

al danışmanı vur ötekine

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 5 · 2 Mayıs 2014, 09:33

 

Sevket Cal

her kes milliyetci olabilir ama,her milliyetci Türkcü degildir

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 12 · 2 Mayıs 2014, 15:13

 

Ali Anbarci · Halk üniversitesi, Ülkü Fakültesinde henüz uzatmalı bitiremedim

Bu MHPnin yönetimi iyice şaşırdı tabiki şaşıracaklar kaoos çıkmasın diye bölünmeye razı oluyorlar saygılar

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 5 · 2 Mayıs 2014, 20:29

Diğer 2 gönderiyi gör

 

Yılmaz Karahan · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Antakya lisesi

Sayın Şükrü Alnıaçık, MHP'nin kurucusu Başbuğ Alparslan Türkeş diyor ki:

“Milliyetçiyiz, Türkçüyüz. Neden Türkçüyüz? Çünkü milletimiz Türk Milleti’dir. Türkçülük, Türk milletinin hayatının her safhasında yapacağı her şeyin Türk ruhuna, Türk geleneğine uygun olması ve Türk’e yararlı olması amacının, fikrinin ön planda tutulmasıdır.”

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 17 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 03:13

 

Yusuf Duran · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · HaYaT oKuLuNDaN TeRK

iste tam bu yüzden MHP iktidar olamaz, 3 mayisda verecek baska mesajiniz yokmu?

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 10 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 01:41

 

 

Ulviye Mertzeybek · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Izmir dokuz eylül üniversitesi'deEmekli · 162 takipçi

hangi milliyetçilik derler milliyetçilikte hangi milliyetçilik kılavuzu karga olanın burnu pislikten kurtulmazmış derler ya böyle bir kılavuzdanda tabandan uzak partilisinden kopuk balgata kapatmış bir parti çıkar işte sonrasıda seçimde hezimet.hezimete bile başarılıydık diyebilen bir gaflet bir pişkinlik çıkar

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 9 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 02:43

 

TC Ekrem Ertürk · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Bozkurt Yürekliler'de Yönetici

Türk ve Türkçülükten gocunanların,ceddinin hatıra defterlerini bi karıştırmaları gerekmektedir.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 6 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 17:24

 

Ali Baykan · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · İstanbul · 1.781 takipçi

Şükrü ALNIAÇIK’ı bu ifadeleri kullanma ihtiyacına iten, son zamanlarda adeta MHP’den bağımsız bir Türkçülük hareketi oluşturma izlenimi veren teşebbüslerdir tahmin ediyorum.

En yeni örnek olarak;

“3 Mayıs” için Ülkü Ocakları Genel Merkezi’nin -bu günün konjonktüründe- mutad bir salon toplantısı ile iktifa etmesi bence de, Ülkücü Hareket mensupları içinde geniş bir kesimce de yetersiz bulunmuştur. Daha heyecanlı arayışları olanlar başka organizasyonlara teşebbüs etmişlerdir. Kalem erbabı bir genç arkadaşımızın ısrarla takip ettiği ve ilgi odağı olmayı başaran bir kampanya, 3 mayıs sabahında tarihi anımsatmak adına, Ankara tren garında temsili olarak ATSIZ’ı karşılamak şeklindedir. Katılımcılara buradan Anıtkabir’e yürüneceği söylenmiştir. Bence de çok güzel bir düşünce.. Başlangıç olarak güzel.. Ama eksik kalmıştır.. ATSIZ’ın ve ATATÜRK’ün hakkı teslim edilmiş ama TÜRKEŞ eksik kalmıştır.. En azından Anıttepe’den sonra TÜRKEŞ’in kabrinin ziyareti programa eklenmeliydi.. Güzergah uygun düşüyor olsaydı, Anıtkabir ziyaretinin TÜRKEŞ’in kabrinde ziyaret edilmesinden sonraya bırakılması daha da uygun olurdu..

Daha da önemlisi, bütün bu program sonlandırıldıktan sonra MUTLAKA Ülkü Ocakları’nın salon toplantısına -olabildiğince erken saatte- iştirak hedef ve temin edilmeliydi.

Vakit darlığı buna izin vermiyorsa TÜRKEŞ’in kabir ziyaretinden feragat edilip Ülkü Ocakları’nın salon toplantısına yetişilmeliydi.. Ki TÜRKEŞ’in ruhu zaten orada olacaktır..

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 5 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 10:39

Fahrettin Öztoprak · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · İzmit, Kocaeli · 135 takipçi

Ali Baykan, Şükrü'yü çok iyi tanırım. Haberiniz.com'da yayınlanan bir yazısında o, Orkun Abidelerini, sanırım Kül Tigin abidesini kastediyor olsa gerek. Çin'den gelen bedizcilerin yazdırdığını yazmıştır. Evet, Türk Bilge Kağan, Çin kağanın bedizciler gönderdiğinden abidelerde söz ediyor, ancak bu abideyi ve Türk Bilge kağan abidesini Kağan'ın yeğenlerinden Yulug Tigin yazdığı açıkça ve her iki abidenin sonlarında ifade edilmekte, Yulug Tigin abideleri kaç günde yazdığını bile belirtmektedir. Bedizciler resim yapmak ve orkun külliyesini süslemek ve heykel yapmak için gelmişlerdi. Bunu da yapmışlar. Kül Tigin'in kablumbağa üzerinde bir heykelini bile yapıp dikmişler. Orkun külliyesinin her tarafını renkli desenlerle süslemişler. Şükrü Alnıaçık DTCF'den mezun bir tarihçidir. Bu nasıl mezuniyet ise. Ben olsam mezun etmezdim onu. Çün... Devamını Gör

Yanıtla · Beğen · Düzenlendi · 15 Mart, 20:08

 

Yuksel Amil · Üst Düzey Yorumcu · Bursa

Kılavuzu karga olanın konacağı yer bokluktur. Bahcelinin danışmanı bu şarlatan olunca Mhp ve Ülkücü camia çok daha ikdidar bekler.

Yanıtla · Beğen · 5 · Gönderiyi Takip Et · 3 Mayıs 2014, 10:38

 

Turan Gündoğan

Tabii biz TÜRK çüyüz. Aksini kim söylerse söylesin bir kıymet ifade etmez. Üzücü olanı bu tiplerim MHP de olması.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 2 · 3 Mayıs 2014, 11:35

 

Ilyas Kaya · Takip Et · Erzurum

sormak lazim kardeşim üç hilali ne yapacağiz selçüklüyü osmanliyi inkarmi edeceyiz

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 1 · 3 Mayıs 2014, 12:10

 

Mustafa Koza · Tekirdag

zeka özürlü olsa gerek.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 2 · 3 Mayıs 2014, 22:43

Diğer 2 gönderiyi gör

 

Ali Baykan · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · İstanbul · 1.781 takipçi

Sözün yeri gelmişken;

ÜLKÜCÜ HAREKET “TÜRKÇÜ”DÜR, “İSLAMCI”DIR, “TOPLUMCU”DUR..

MENSUPLARI, BUNLARDAN BİRİNİ DİĞERİNİN ÖNÜNE ALABİLİR, AMA HİÇBİRİNİ REDDEDEMEZ !

Yanıtla · Beğen · 5 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 10:38

 

Tuncay Altunezen · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · 224 takipçi

A.Türkeş ile yapılan röportajı esas alarak, "Aslında ikisi de aynıdır. Biz Milliyetçiliği tercih ettik" mealindeki söz üzerinden hareket ediyor. Kendisine de "Türkeş de söylese bu yanlıştır" mealinde cevap yazdım. O röportajın bağlantısını veriyorum.

http://www.ulkuocaklari.org.tr/ulkucuhareket/tarihi-donemecler/3-mayis-1944/3-mayis-1944-olaylarina-iliskin-basbug-ile-yapilan-roportaj

Yanıtla · Beğen · 4 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 10:31

 

Mrt Gkmn · Açıköğretim Fakültesi (AÖF)

atsız atanın sözüyle;

ırkçıyız ne olacak.....

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 4 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 11:57

 

Sadettin Yıldız · Takip Et · Talas, Kayseri

O DANIŞMAN DEĞİLMİ ZATEN MHP NIN GIDECEĞI NITINGLERDE SEHIRLERDE TÜM HALKIMIZ DAVETLIDIR DIYEN MİLLETİ HALK YAPAN LAVUK... BALIK BAŞDAN KOKAR BAŞ NE Kİ GÖVDESI NE OLSUN...

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 3 · Gönderiyi Takip Et · 4 Mayıs 2014, 18:07

 

Mehmet Aksoy · Takip Et · Üst Düzey Yorumcu · Samsun Anadolu Lisesi'de Öğretmenlik

Milletsiz, milliyet. Milliyetsiz Milliyetçi, olmez, olursa Rahmetli Erbakan'ın Milli Görüşü- ve görüşçüsü olur.

Yanıtla · Beğenmekten Vazgeç · 3 · Gönderiyi Takip Et · 2 Mayıs 2014, 23:14

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.