Yer yerinden oynayacak! Süleymanlılar CIA'nın kontrolünde mi?

Yer yerinden oynayacak! Süleymanlılar CIA'nın kontrolünde mi?

Avukat Hayrullah Karadeniz'in herkese açık Facebook hesabından Süleymancıların CIA'nın kontrolü altında olduğunu açıkladı... İşte bomba itiraflar...

BİR MEVTANIN ARDINDAN 

 
Müntesibi olmanın şükründen aciz olduğum, Süleyman Hilmi TUNAHAN (KSA) Efendi Hazretlerinin irtihalini (1959) müteakip, O’nun dini hizmetlerinin tezahürü olan talebelerini ve bağlılarını bir araya getirerek, Kur’an Kursları Federasyonu unvanı altında teşkilatlandırıp, kamuoyunda Süleyman Efendinin Talebeleri-Süleymancılar (Süleymanlılar) olarak bilinen dini cemaatin meydana gelmesine vesile olan ve vefat ettiği 2000 yılına kadar cemaati idare eden Rahmetli Kemal KACAR (TUNALI) Beyefendinin, hasbelkader yakınında bulunup, zaman zaman zahiri iltifatına mazhar olmuş bir kişi olarak, ondan sonra 16 yılı aşkın cemaatin başında bulunan Ahmet Arif DENİZOLGUN’un 08.Eylül.2016 tarihindeki ani vefat haberinin siyasi ve dini çevrelerde, ölümü ve cemaatin geleceği konusunda şüphelere itmesi dolayısıyla, şahsımda bir emanet olarak bulunan bilgiyi, mühim bir vazife olarak, kamuoyu ile paylaşmayı uygun buldum. Bütün menfaat odaklarından bağımsız ve irtibatsız olarak, 1982 yılında Rahmetli Kemal Bey Ağabeyimiz tarafından şahsıma tevdi edilen bu emaneti, zamanı geldiği düşüncesiyle ortaya koymaya karar verdim. Maksadım, başka bir cemaatin derin güçler ve “Hain Üst Akıl” tarafından nasıl “FETÖ” terör örgütüne dönüştürüldüğünün ortaya çıktığı böyle bir zamanda, 16 yıldır aynı güçler tarafından kontrol altında tutulduğunu bildiğim bu temiz cemaatin, başka bir “Şer Odağı” haline gelmesinin önüne geçilmesinde, Devletimizin başında bulunan siyasi güç sahiplerine ve varsa aklı başında cemaat yöneticisi konumundaki hocalarımıza (Her bir şeyi keramete yormadan hareket etmelerini dileyerek), kendilerinde var olan bilgilere ilave olarak bendeki bu emanet bilgiyi de sunmak suretiyle dini ve milli bir hayra hizmet etmektir.
 
Tarih Haziran (21?)1982, Yer Fazilet Han-Sultanahmet: O tarihte Ardahan’da görev yapmakta olan Yüzbaşıyım. Oniki Eylül darbesinin üzerinden henüz iki yıl geçmemiş, yurt sathında birçok Ku’ran kursu ve öğrenci yurtları kapalı, darbe iktidarı cemaatin bütün mülküne el koymanın peşinde kararname hazırlamış, cemaat yöneticileri -başta Kemal KACAR Bey Ağabeyimiz olmak üzere- Antalya’da tutuklu olup idamla yargılanıyorlar. Bir vesile ile İstanbul’a gelmiştim. O günkü şartlarda iletişim imkanları zayıftı. Cemaate ait Fazilet Neşriyatın Sultanahmet’teki merkezine geldim. Kemal Ağabeyin cezaevinden tahliye edildiğini orada öğrendim. Birkaç gün önce serbest kalmış. Fazilete gittiğimde de oradaki ofisindeymiş. Geldiğimi haber verdiler, hemen kabul etti. Hizmet eden kişilere “Hususi görüşmemiz var rahatsız etmeyin!” diye talimat verdiler. 27 Yaşında genç bir subaydım. Böyle büyük bir zatın benimle görüşecek hususi ne meselesi olabilirdi? Cemaat mensubu 7-8 muvazzaf subaydan biriydim. O gün orada benim bulunmam bir tevafuk muydu? Kemal Bey Ağabeyimiz 1973 yılında mezun olup Tğm. olduğumuzdan itibaren benimle ve benim gibi subay olan diğer arkadaşlarımızla yakından ilgilendiğini biliyordum. Kur’an kursundan mezun bir talebesiyle (Rahmetli Zevceleri Bedia Ablamızın Talebesi) evlenmeme vesile olmuş, birçok mecliste “Bu kardeşimizi ben evlendirdim” buyururlar, bizimle iftihar ederlerdi. Ama bu durumla ilk defa karşılaşıyordum. Asrın Mürşidine evlat ve talebe olmuş, şahsen birçok kerametlerine şahit olduğum, tarihi ve manevi bakımdan büyük bir zatın karşısında olduğumun şuurundaydım. Hususi meselelerin istişare edileceği bir olgunlukta olduğumu düşünmüyordum. Asker olmam dolayısıyla bu konuya muhatap olduğumu düşündüm. Ne de olsa devir askerlerin devri idi. Tahmin ettiğim gibi de çıktı.
 
 
 
Bu Sırrımı Ben Hayattayken Kimseye Söylemeye Mezun Değilsin: Ağabeyimiz söze şöyle başladı; “Seninle bir sırrımı paylaşacağım. Bu sırrımı cemaatte H.Kumaş da dahil (O zaman Cemaatin iki numaralı idarecisi –Naib- idi) paylaşacak kimsem yok” buyurdu. İstihbaratın (MİT o zamanlar ve yakın tarihe kadar CIA’in küçük bir şubesi durumundaydı) kendisini cezaevinde bir anlaşmaya zorladığını, kendisinin de bu anlaşmayı kabul etmek zorunda kaldığını belirtti. (O günleri yaşayanlar, 27 Mayısın ünlü anayasa profesörü CHP Senatörü Muammer AKSOY’un Kemal Bey ve Cemaat hayranlığı(!) ile Ağabeye fahriyen avukatlık yaptığını iyi bilirler. Kemal Ağabey bir şey söylememekle birlikte bendeniz irtibatın bu yolla kurulduğunu düşünmekteyim.) Kemal Bey Ağabeye iki durumdan birini tercih etmesi teklif edilmişti. Ya Kendisi ve 16 İdareci-Hoca arkadaşı ortadan kaldırılacak ve Cemaatin bütün mülküne el konulacak; Ya da cemaatin tasfiyesi ve askeri idarenin emrine girmesi için idare ile işbirliği yapılacaktı. Eğer bu anlaşma sağlanırsa “Amerika veya Türkiye’de” en yüksek seviyede imkanları haiz bir dünya hayatı garanti edilecekti. Büyük miktarda para da teklif ediliyordu. Kemal Ağabey; “Ben bu anlaşmaya gönülden nasıl evet derim. Ama kabul etmediğim taktirde bu kişiler söylediklerini yapacak güçte ve kararlıktalar. Bu sebeple anlaşmayı kabul ettim ve bu şekilde tahliye edildim. Diğer arkadaşlarımız da serbest kalacaklar. Bundan sonra artık bu anlaşma çerçevesinde neyi ne kadar ve nasıl yapabileceksek öyle olacak.” Nitekim de öyle olmuştur; H.KAPLAN Hoca Efendinin ve daha nicelerinin 2000’e kadar cemaatten tasfiyesi, Kemal Ağabeyin (Sahte Şeyh olarak İstihbaratın elinde koz olması bakımından) “Dört Genç Kadın”la evlenmesi, yakın çevresinde (H.Ş.) ve (A.B.)vs. gibi MİTÇİ oldukları bilinen kişilerin, G.K. ve H.E. gibi cemaat yapısına uymayan süfliyatın bulunması hep bu sebepledir. 1988 yılında Ordu’dan istifa edip İstanbul’da cemaat şirketlerinde çalıştığım dönemlerde defaatle Kemal Bey Ağabeyimiz bu anlaşmayla ilgili durumu tarafıma teyit etmiş, her vazifeden alınıp cemaatten tard(!) edilen nice hocalarımıza ”bu sırrı” paylaşmadan moral destek amaçlı ziyaretlerim de onun bilgisi dahilinde olmuştur.
 
Yıl 2003, Ben KİPTAŞ’ta Yöneticiyim, JİTEM’den Davet Aldım: Hatıra yazmak gibi bir alışkanlığım yok maalesef, bu sebeple gün olarak tarihi hatırlamıyorum. 2002/2003 kış mevsimiydi. J.Gn.K.lığından olduğunu söyleyen bir J.Subayı (S.Ö.) beni arayarak, görüşmek için randevu istedi. Eski asker olmam dolayısıyla telefondaki kişi bana “Komutanım” diye hitap ediyordu. O günler AK Partinin yeni iktidara geldiği günlerdi. İktidar-Asker ilişkileri son derece gergin idi. Beklenmedik bu telefonun arkasındaki gerçeği daha iyi anlayabilmek için, “Devlet ayağa gelmez, ben devlete giderim” gerekçesi ile reddederek, görüşmek için kendim gelebileceğimi söyledim. (S.D.) isimli arkadaşımla Ankara’ya hareket ettik. Güvercinlikte ana bulvar üzerinden bir araçla alındım. JİTEM’in karargahındaydım. Özetle beni araştırdıklarını (Süleymanlı olduğumu, eski asker olduğumu bildiklerini) söyleyerek, Devletin benim hizmetime ihtiyacı olduğunu belirttiler. Devletimiz için her hizmete amade olduğumu ifade ettim. Özetle şöyle bir muhabere geçti aramızda; İrticaın (AK Partiyi kastederek) devleti ele geçirmekte olduğunu, özellikle İstanbul Belediyesinde İrticaı içeriden kontrol edecek eleman bulmakta zorluk çektiklerini, benim Süleymanlı cemaatine mensubiyetimi bildiklerini, zaten cemaatin başındaki Ahmet Arif Denizolgun’un kendileri ile birlikte çalıştığını, cemaatin bu haliyle devletin(!) himayesinde olduğunu ifade ederek, kabul etmem halinde İBB’de beni önemli bir makama getirebileceklerini söylediler. Ben de kendilerine, Komutanınıza söyleyin (Org. Şener Eruygur), eğer sivil iktidarın emrine tabi olursa kendisinin Gn.Kur.Bşk. yapılması için Başbakanla görüşebileceğimi söyleyerek tekliflerini reddettim. Dönüşümde birkaç ay geçmeden-çok yakın dostum ve kardeşim(!)- KİPTAŞ Genel Müdürü İsmet YILDIRIM tarafından manidar bir şekilde görev alındım. 
 
Yıl 2010 Balyoz Davası Sanığı Org. Çetin Doğan Savcıya İfade Veriyor: Savcının darbecilikle suçlamasına “Darbeci General” Çetin Doğan’ın İnternete düşen ve daha sonra internetten kaldırılan ifadesinde; “Ne darbesinden bahsediyorsunuz, biz ne yaptıysak Devleti irticadan korumak için yaptık. Mesela hani şu Süleymancılar var ya, onların Kemal KACAR isimli başları vardı. 12 Eylülden sonra Onunla anlaştık. Fakat biz onu idare edelim “Adam Kurt Politikacı Çıktı” Demirel’i, Özal’ı araya koyarak O bizi idare etmeye kalktı. Sonra onu bir şekilde saf dışı bırakıp yerine Ahmet’i (geçmişini temizleyerek) getirdik. Bu (Cumhuriyeti Korumak ve Kollamak) asker olarak bizim asli görevimiz.” Diyor. İşte Ahmet Bey Ağabeyimizin acıklı hikayesi. En son şüpheli ölümü üzerine şimdi aynı merkezler, Alihan KURİŞ üzerinden aynı düzeni devam ettirmek mi istiyorlar? Orası artık yakın tarihte Hakan FİDAN’la millileşmekte olan Milli İstihbarat Teşkilatının işi. Devlet, herhalde, 15 Yıllık AK Parti düşmanlığının arkasında Kasımpaşa’daki Gecekondu Kurs Binasının yıkılmasının olmadığını biliyordur. Cemaatin safdil mensupları bilmese ve anlamak istemese de. Rahmetli Kemal Ağabeyin soyadına TUNALI ekini almasının hikayesini ise başka bir yazıya bırakalım.
 
FETÖ İLE İŞBİRLİĞİNDE
 
Suçüstü yakalanan Ahmet Beyin ani vefatı eğer tabii bir ölüm ise bu cemaatin geleceği için bir fırsattır. Gerek Alihan Bey gerekse cemaatin özel görevli olmayan idarecileri bu gidişe dur demezlerse, FETÖ’ye uygulanan muamelenin kendi başlarına da gelebileceğini hatırdan çıkarmamalıdırlar. Mehmet Beyazıt DENİZOLGUN Beyefendi şahsi mirasına sahip çıkmak (Ahmet Beyin Resmi Varisi olarak, Misafirhane, Ahmet Beyin üzerine kayıtlı Beytül Mala ait Tereke) ve Kardeşinin şahsına ve Cemaate karşı yaptığı haksızlık ve zulümlere dur demek için bugün ortaya çıkmayacaksa ne zaman ortaya çıkacaktır. Üstelik 15 Temmuz kalkışmasında duvara toslayan derin (hain) güçler de tüm güçlerini kaybetmişken! 
 
Hayrullah KARADENİZ (12.Eylül.2016 BEYKOZ)
 
 
 
 
 
 
  

İlgili Haberler
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
160 Yorum
  • Utgun / 01 Temmuz 2018 10:56

    Süleymancılar olmasa sünnet öğrenemeyeceğiz mi yani...tek bilgili sizmisiniz...

    Yanıtla (0) (0)
  • Antalyalı / 11 Ağustos 2020 21:43

    Evet, şüphen i var

    Yanıtla (0) (0)
  • kerhan / 05 Temmuz 2020 00:13

    vikileaks belgelerinde de bunlar çıktı cia kurmuş saf cemaatçileri kandırmışlar yıllarca kulladılar cemaatin başındaki kişilerin gayrı meşru işlerini bile gizlediler uyanın beyler

    Yanıtla (0) (0)
  • Ehli sunnet / 31 Ağustos 2019 02:03

    Bayanlarida bir karış bacaklarını gösteriyor nasıl cemaatse

    Yanıtla (1) (0)
  • Ahmet tunç / 27 Haziran 2018 12:22

    He he.ama ehli hayr olan partiden başka ehli şerlerşn hepsini desteklerler.Niye efendim.bana ne bana ne erdoğan kasımpaşada yurdumuzu yıktı.yalan dolan.Süleymancı olduğunu zanneden o cemaatın şimdiye kadar hayra solukları olmamıştır.Ekmek verenin elini kaparlar.Onlara erdoğanın iyilik olarak yapmadığı kalmadı.Ama ınlar ak partiye hiçbir zaman oy vermediler.Nankör değillerse masondurlar.

    Yanıtla (16) (2)
  • Ali Kuş / 03 Ağustos 2019 23:13

    Akpartiye oy ver. İmanlı olursun herşey sana serbest.. Ama oy vermezsen küfre girersin. Sulu dere de su yok. Oh be ala memleket. Zavallılar...

    Yanıtla (2) (4)
  • relax / 09 Ocak 2019 13:09

    ya doğruysa ?

    Yanıtla (1) (0)
  • Ramazan / 04 Ağustos 2018 01:25

    Hıyarlık yapma cahil.

    Yanıtla (0) (1)
  • Hasan keleş / 05 Temmuz 2018 09:46

    Kuyruk acısı şeytanın Hz Allahın huzurundan kovulduğu gibi cemaattan kovulunca aklınca intikam alıyor hain. Deniz içindeki pislikleri dışarı atar

    Yanıtla (6) (2)
  • Mehmet durgut / 03 Temmuz 2018 10:08

    Aynen kardeşim. Onaylıyorum .

    Yanıtla (3) (1)
  • mustafa kendir / 04 Nisan 2018 14:27

    milli görüşün 4 tane partisi kapatıldı,2 tane tehtid alan abd nin peşinden gidiyor.bu davada eğilmeyen bükülmeyen tek hareket milli görüş tür,diğerlerinin tamamı evet tamamı ihanet içindedir.

    Yanıtla (1) (7)
  • Mehmet durgut / 03 Temmuz 2018 00:33

    Sen uyumana devam et.kardeş.kendini böyle avutursun ancak.

    Yanıtla (1) (0)
  • A / 01 Temmuz 2018 20:01

    Tabi tabi yerseniz

    Yanıtla (0) (0)
  • Halime yil / 27 Haziran 2018 22:01

    Sen kimsin ki kaç paralık adamsın dana böyle bir zat sır versin okunmaya bile degmezsin

    Yanıtla (8) (3)
  • Tuncay altun / 01 Temmuz 2018 00:10

    Evet hocam çok haklısınız öyle feraset sahibi birisi senle bu şiiri paylaşın

    Yanıtla (1) (0)
  • La_Edri / 30 Haziran 2018 07:55

    Herif o kadar gerizekaliyim,o kadar kaypagim ki benim nasil bir karaktere sahip oldugumu cozmusler benim uzerimden birilerine mesaj gondermisler de haberim bile olmamis demiyor da hala laga luga yapiyor..

    Yanıtla (2) (1)
  • Selahattin / 28 Haziran 2018 22:36

    itiraf değil iftira yanlış yazmışlar :)

    Yanıtla (2) (4)
  • Saffet akçin / 27 Haziran 2018 12:58

    Hucurat suresi 6. ayette; “Gelen haberleri araştırın” Hucurat suresi 9.ayette; “Zannın çoğundan sakının.” Rad suresi 2.ayette; “Allah için bir kavmin elindeki nimeti, o kavim kendi kendini bozmadıkça bozmaz.” Maide suresi 105.ayette; “Ey İman edenler siz kendinize bakın, siz doğru yolda oldukça sapmış olanlar size zara veremezler.” buyurmaktadır.

    Peygamberimiz de; “Fitneye azıcık meyledenin üzerine fitne süratle gelir. Fitne ortamında dilini oynatmak, aynen kılıç oynatmak gibid

    Yanıtla (4) (2)
  • Anladığım kadarıyla hesabınız başkalarının eline / 27 Haziran 2018 08:47

    Hayrullah Karadeniz mantıklı bir şeyler yaz da bilmeyen insanlar inansın senin ne mal olduğunu herkes biliyor insanlar sana gülüyor Farkındaysan senin bu hesap başkasının eline geçti diye düşünüyorum yoksa mantıklı bir insan bunları yazmaz

    Yanıtla (4) (4)
  • Ahmet şenkal / 26 Haziran 2018 19:53

    Mesut yılmazlı anavatanı desteklediklerinden itibaren genelde ümmetin tercihine alternatif güçlerinrle birlikte hareket etmişlerdir.
    Yukarıdaki bilgiler iç ve dış mıhrakların etki ve yönlendirilmesine uygun.

    Yanıtla (6) (3)
  • Akıl Terazisi / 22 Haziran 2018 21:22

    Her iki tarafı da dinleyin. Akıl terazinizde tartın.

    Yanıtla (0) (2)
  • Polat hayrettinnnn / 09 Haziran 2018 16:41

    Hayrettin devam edeyimmi Kemal Kacar beyefendinin yanına ajan olarak girmeye çalısmış tegmen ken ama kendisi tamam diye düşünürken bunun ajan oldugu bilindiği için uzaklastırılmıs vatan sırlarını satan ordudan atılırken namaz kılıyordum da atıldım diye üstünü örtmeye çalısan ajandır. İst Ünv hukuk fak imzaları incelese hepsi sahte olduguda cıkar ortaya hain e inanan lara şaşıyorum. Devam edeyimmi gercek yüzüne. Ankara telsiz genel md den aldıgın dosyalar da ne vardı. Ülkeyi kaca sattın

    Yanıtla (7) (4)
  • Vatandaşş / 22 Mayıs 2018 02:09

    Ula Hayrullah, ne yaptın sen uşağum, ne dediğini sen anlıyor musun? Piz pişey anlamaduk daa.. Gece gece güldürdün bizi :)))

    Yanıtla (2) (2)
  • Mustafa bilgi / 09 Mayıs 2018 00:52

    Sahtekar atıp tutuyor

    Yanıtla (3) (0)
  • bülent fidan / 24 Nisan 2018 16:06

    hahahah neremle gülsem yaww.. yoruma bile luzumlu değilsin hayrullah.... :))) iyi güldürdün bizi....

    Yanıtla (1) (2)
  • ferdi / 04 Ocak 2018 11:50

    Allah belanızı versin sizin böyle haberler yapmakla.Süleyman Efendi camatinde kalanların çoğu fakir ve gariban çocuklar bir günden bir güne bir çocuğun ihtiyacını karşıladın mı.

    Yanıtla (8) (3)
  • HUSEYİN ŞAŞMAZ (UZUN) / 26 Ağustos 2017 14:27

    GENELDE TÜM İNSANLIK,ÖZELDE MÜSLÜMANLAR KUŞATILMIŞ HALDELER ŞU ANDA.
    DOSTUNU DÜŞMANINI BELİRLEKİ HEDEFİNE VARASIN MÜSLÜMAN,KARDEŞİM.
    DİYANET VE MESCİDİ DIRAR'IN KURULUŞ GAYESİ AYNI OLDUĞUNA GÖRE (MÜSLÜMANLARA ENGEL)
    MESCİDİ DIRARA YAPTIĞIN HER İYİLİK KÖTÜ ALGILANIYORDA NİYE DİYANETE YAPILAN HER İYİLİK SEVAP ALGILANIYOR.?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=174023339715742&id=100013242319421

    Yanıtla (0) (3)
  • / 19 Eylül 2016 Pazartesi 23:25

    Sallma bunlar hep Çocuk bile inanmaz

    Yanıtla (3) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 11:50

    Sonunda soyledigini basinda soylesen, okuyucular senin ne kadar sahtekar oldugunu daha erken anlar

    Yanıtla (6) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 12:20

    Bu zamana kadar nerdeydin sahtekar herif. Meshur mu olmak istiyorsun. Mahserde hesabini nadil vereceksin bu yalanlarinin. Huseyin kaplan hz.ustazin talebesiydi def edildi. Anladigim kadariyla sende def edilmisin.

    Yanıtla (2) (3)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 12:19

    böyle bir fitneye neden aracı olmaya bu kadar hevesli herkes anlayamıyorum. Tüm amacı İslam dinimize hizmet etmekten başka hayesi olmayan bu güzide topluluğu karalayarak neye hizmet ediyorsunuz. Bu topluluk bu hizmeti bıraksında ümmeti muhammedin milyonlarca evladını sünneti seniyye üzerine yetiştirmesin mi? Bir fitneye sadece popüler haber hemen yayınlayalım mantığıyla bakılmasını esefle kınıyorum. Çok yazık.

    Yanıtla (2) (3)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 12:37

    Ne konuştuğunu bilmiyor sallıyor kuyruk acısı tasfiye edilmesi fötöcülerle iş birliği yapması suleymanlılarin devletle işi olmaz vatanını devletini milletini seven insanlar

    Yanıtla (4) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 12:45

    ak parti düşmanlığının bir başka boyutu.. bu adamın fetoyle bağlantısı araştırılsın

    Yanıtla (2) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 13:11

    GERÇEKTEN SALLAMA BUNLAR...TAM SALLAMA

    Yanıtla (1) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 14:58

    Bir kaç yıl önce fetö yede laf söyletmiyordunuz şimdi koro halinde sövüyor sunuz

    Yanıtla (2) (1)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 15:10

    Fetö de vatanına milletine bağlıydı güya ne oldu şimdi

    Yanıtla (4) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 15:35

    Ne yazık tartışılan cemaatler ve kimin güdümlerinde olduğudur oysa herkes allah için vatan için insanlık için ve kuran için vicdani olarak mücadele edip önüne baksa ve kendini yaşasa sorun kalmaz.Rehberi kuran olanın yolu düz olur rehberi el olanın sonunu allah korusun

    Yanıtla (1) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 15:53

    Biz cıa nın kontrolünde değiliz. Bizzat Allahü tealanın kontrolündeyiz. İçinizde bir baba yiğit varsa çıksın oynasın.

    Yanıtla (3) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 15:59

    Bu nasıl bir fitnedir bu nasıl bir şerdir böyle.Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır.böyle tuzaklara gelmez inşallah bu millet.bunun feto bağlantısı mutlaka araştırılmalı..

    Yanıtla (1) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 16:20

    Yazdıklarına imzamı atarım suanda suleymanci cemaatin de hocalık yapan o kadar akrabam var ve hepsi Fetö'cü diliyle konuşuyor bire bir hepsi devlete karşı gizliden kin ve nefret guduyor lar darbe gecesi bir çoğu da darbeyi destekledi destekleyen birileri de adana merkezde görev yapan amcamın oglu

    Yanıtla (10) (3)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 16:27

    Fetöcülere sorsanız onlarda hizmet ediyorlardı. Aslına bakarsanız gerçekten insanların büyük çoğunluğu da bu amactaydi. Fakat kademeler yükseldikçe çıkar ilişkilerinin sarmalı başlar. Siz hizmet edersiniz bir damla su misali onlar bu suları biriktirip sel yapar istediği yeri vurarak istediklerini yaparlar. Hakiki bir mürşit olmadığı surece böyle olmak zorunda nefs çünkü. Ayrica biz kendimizi ne kadar yirtarsak yirtalim ortada tüm cemaatleri bitirmeye karar vermiş bir ekip var. Bugün süleyman efendi talebeleri oburgun diğeri..

    Yanıtla (4) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 16:59

    Cokk komik kedi yetisemedigi ciger e mundar dermis sadece ortaligi karistirmak icin yeni bir sisitem allah belanisi versin

    Yanıtla (2) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 16:56

    gülen ve cemaatine kalben hiç yakınlık hissetmedim... Süleymancı cemaatine ise en azından hasımlığım yok... kısmen yakınlığım var... cemaatle hiç bir bağım olmadı.. cemaatte kimseyi tanımam... dün fetö yü yere göğe sığdıramayanların bugün uğradıkları akıbet ortada... Hayrullah karadeniz sorumluluk duygusu ile hareket ediyor olabilir... neden önyargılıyız ve neden hemen yargısız infaz peşindeyiz...

    Yanıtla (5) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 17:30

    İFTİRALARLA KALMAMIŞ GÖNLÜNDEN GEÇENLERİ DE SON PARAGRAFDA KAÇIRMIŞ KALEMİNDEN. FİTNE HER ZAMAN OLMUŞTUR KIYAMETE KADAR OLACAKTIR. BU DALLAMANIN SALLAMASINA ANCAK KADİR İNANIR

    Yanıtla (3) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 18:44

    Suleymancilara iftira yaxmayin.Onlara iftira yakanlarin Allah belasin versin4

    Yanıtla (2) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 18:48

    1976 - 1980 yurtlarında kaldım FETÖ den hiçbir farkları yok, o yıllarda verdikleri eğitim devleti ele geçirip hilafeti geri getirmek üzerineydi, çok methettiği kemal abisi de çok insanın hayatını mahvetti en başta bizim....adamı nerdeyse peygamber yapacak, bu şekilde putlaştırılan tipler yüzünden İslam amacından uzaklaştırıldı, Kuran unutturuldu, paraya ve kapitalizme tapan Allahsızlar bunlar...

    Yanıtla (3) (3)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 19:22

    Sahtekar maden bilgin vardı niye daha önce söylemedin dönme

    Yanıtla (1) (1)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 19:27

    Sahtekar eğer söylediğin doğru olsaydı bu cemeatın başta rusyada yurtları olmazdı fetö rusyaya girebildi mi bular acı gerçekler bay dönme

    Yanıtla (4) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 19:35

    allah bu vatanı ne fetocu nede süleymancılardan dolayı daim eder toprağımız altındaki şehitlerimiz yüzüsuyu hürmetine ayaktayız kimse işgüzarlık yapmasın kişi kendinden bilir işi allah neylerse güzel eyler

    Yanıtla (2) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 20:21

    Adam sunu diyor bizi mit onlarin icine yerlestirdi. Ahmet bey bakan iken cemaat icinde bizim kripto cia ci oldugumuzu ogrendi. Basa gecince bizi optu. Biz de akpartiye gectik. Sumdi o hayatta olmadigi icin rahatca fitnecilik yapiyoruz. Benim gibi asker olup cemaatte bulunanlarin proje oldugunu ogrendikleri icin atildik. Yavsak seni...

    Yanıtla (2) (1)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 20:44

    Anlaşılan bu adam feto dısındaki cemaatleri polemik konusu yapıp fetocuları aradan sıyırmak istiyor ama yemezler

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 00:16

    Madem Kemal Kacar Hakkin rahmetine kavuatugunda bunlari aciklamadin, Ahmet Abinin Hakkin rahmetine kavusmasinda niye anlatiyorsun? Yerine 37 yasinda genc bir mimarin gelmesi mi seni rahatsiz etti yada sana omru hayatin boyunca kazanamayacagin para mi teklif edildi? Suleymanlilar hic bir zaman akp yi desteklemedi diye mi kuruldu bu kumpas? Bak ben adımı soyadımı yazdım ahiretini dünyaya satanlara yazıklar olsun.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 01:08

    Ocu bucu değil ümmetçi olmalıyız..eğer cematimizi dinimizden vatanımızdan daha çok seversek Allahın azabı yetişir bize.şimdiki cemaatler hep bozuk ve bozuk adamların kontrolunde..milletide sürüklüyorlar..Bırakın şu bozukları cihat edelim hakkı hakim kılmak için...fitne bitene kadar ve din ve düzen Allahın oluncaya kadar cihat.'..50 yıldır bu cemaatler varda ne değişti millet yıldam çıkmış islamıbirliği yok..ümmet kanı akıyor.demekki neymiş hiç bir işe yaramıyormuş cemaatler yoksa şeriatı çoktan başa getirirlerdi...ne var başta laiklik a.b kapısında..tvlerden kanalizasyon akıyor gençlik bataklıkta..cemaat ne yapıyor biraz cebi biraz kalbi dolduralım keyfimize bakalım yapıyor...

    Yanıtla (2) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 21:10

    Bu şerefsiz yalancı bi kere süleymancılar beyin yikamaz fetocular gibi başka kitap okumazlar kuran okur kuran öğretirler kimseden himmet parası diye zorla para almazlar gönlü olan verir olmayan vermez şatafatlı ve lüks yaşamazlar kermes lerde sattiklarıyla yanı para harcayarak para kazanırlar ilim irfan sahibi din adamı yetiştirirler föto gibi anarşist değil buradan sülaymancıları kôtüleyenler biraz onlarla takilsalar inanın ne güzel insanlar olduklarını görür ayrılmazlar bu satılmış iftiraci şahısta fotonun süleymancıların arasına soktuğu ajandır onlardan herşey beklenir bunu da yaparlar

    Yanıtla (3) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 20:48

    İyi niyetli olduğunu var saysak bile tam anlamıyla neye hizmet ettiği belli olmayan asılsız sözler. Terminoloji işi kotarmaya yetmiyor üstad. Zatı alilerinin ismini kullanarak dava takibi yapmaya çalışan Ahmet Teyit Keşli'yi görmez milletin derdi ile uğraşır. Siz ilk önce isminizi kullanan ciğersizlerle ilgilenin bence.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 20:59

    Fetoyla bu cemati karşılaştırmak akıl karı bir iş değil.Hayrullah bey neyin peşinde .Bu cemaat kaç kişiyi Kuran-ı kerimi öğretmiş kaç kişiyi fıkhi bilgileri öğretmiş ve amacı ne onu öğrensin adam gibi sonra haber yapsın.Bu cemaat sınav sorularını çalmadı fetocular gibi.Hanımların başını açmasını ne suretle olursa olsun caizdir demedi fetocular gibi.siz öküzün altında daha çok buzağı arsınız bu cemaati kötülemek için.Necip fazılın dediği gibi.. gitti ölümlü yalan , geldi ölümsüz gerçek , siz hayat süren leşler sizi kim diriltecek.... Evet siz hayat süren leşler sizi kim diriltecek..i

    Yanıtla (0) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 19:49

    Bu süleymancı zihniyet hep kendini halktan soyutlamıştır.üstüne üslup devletin imamlarını arkasında Namazda kılmazlar.Önların itikadına göre Türkiye daruk harp dir öyle oluncaya onlar icin faiz almada hic bir bes yoktur Allah ın haram kıldığı bazı şeyleri kendilerine mübah kılaralar bu zihniyetdeki bir topluluklar bu vatana millete fayda gelmez bunların eline fırsat gecerse fetocular dan daha beter bir kinkleri bu millete.

    Yanıtla (2) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 21:55

    ne oldugu brlirsiz bir kac kisinin yalanlari île suleymanlilar kara surulmez Allah in izniyle

    Yanıtla (1) (2)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 21:50

    Rabbim bizim bu cennet vatanımızı iç ve dış tüm düşmanlardan korusun.Bu milleti bolemiyeceksiniz,ezanimizi dindiremiyeceksiniz,bayrağımızı indiremiyeceksiniz Allah NURUNU tamamlayacaktir.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 22:23

    Yine mal mulk pesindesiniz bunu yaparken omrunu islama kurana adamis ustazlari hocaefendileri karalamasaniz olmaz demi allah c.c hidayt etsin sizlere

    Yanıtla (2) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 01:08

    Ocu bucu değil ümmetçi olmalıyız..eğer cematimizi dinimizden vatanımızdan daha çok seversek Allahın azabı yetişir bize.şimdiki cemaatler hep bozuk ve bozuk adamların kontrolunde..milletide sürüklüyorlar..Bırakın şu bozukları cihat edelim hakkı hakim kılmak için...fitne bitene kadar ve din ve düzen Allahın oluncaya kadar cihat.'..50 yıldır bu cemaatler varda ne değişti millet yıldam çıkmış islamıbirliği yok..ümmet kanı akıyor.demekki neymiş hiç bir işe yaramıyormuş cemaatler yoksa şeriatı çoktan başa getirirlerdi...ne var başta laiklik a.b kapısında..tvlerden kanalizasyon akıyor gençlik bataklıkta..cemaat ne yapıyor biraz cebi biraz kalbi dolduralım keyfimize bakalım yapıyor...

    Yanıtla (0) (1)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 23:18

    Densiz serefsiz

    Yanıtla (0) (0)
  • / 20 Eylül 2016 Salı 22:23

    Birazda olsa tanırım bu şahsı, Kayınpederinin kemikleri sızlamıştır mezarında, Tam bir hizmet adamıydı Allah'ın yolunda. Karşılıksız hizmet etti talebelere yıllarca. Hem Süleyman efendinin yolunda hem Vatanperver. Hayrullah beyde çok ekmeğini yedi bu camianın. İstediğini alamayıncada bölmeye kalkıştılar cemaati. Zaten hiç bir zaman anlamadıki Süleyman Hilmi Tunahan hz. yolunu.Önce Vatan sonra Peygamber sünneti ile yetiştirmek bu milleti. Kuran'ı Kerim okumasını bilen , günahın her türünden uzak duran. Pırıl pırıl içerisinde Allah korkusu olan bir nesil...

    Yanıtla (3) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 00:56

    Bu yaziyi okuyupta ona gore kur an karşıtı savsalak kafalar sizin aklınız da mantiginizda yetmez hakikati anlamaya onun için oo küçük akil olmayan beyninizi çok yormayin ve de dil uzatayim demeyin o dilimiz var ya boğazdan girer nerden çıkacağını siz anlamissinizdir.vesselam

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 10:13

    Yaklaşık 80 senedir Kitabullaha dürüstçe hizmet eden ve en ufak bir lekesi olmayan SĞLEYMANLILAR hakkında aleyhte yazanlar bence ya fetocudur yada kendi hatalarını gizlemek için hedef şaşırtmaya çalışanlardır. Bu yazılar ve bunları paylaşmak halkı kin ve düşmanlığa teşvik suçudur. Süleymanlıların abdestinden şüphesi yoktur. Bir asırlık tertemiz mukaddesatımıza yaptıkları hizmet sebebiyle devletimizin ve milletimizin güvenini tam anlamıyla kazanmışlardır. Onlara çamur atmanın dünyada ve ahirette hesabı ve vebali çok ağır olacaktır. Erbabı kemali çekemez nakız olanlar. Rencide olur didei huffaş ziyadan. (Bu arada bir çok kimselerin fetocularla menfaat işbirliği yaptığı uzun yıllarca Süleymanlılar dinimizin temel değerleri adına en büyük ilmi mücadeleyi verdikleri de unutulmamalıdır)

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 11:04

    Feto ile ilgili 10 yıl önce bu şekilde bir cümle sarf edilmiş olsaydı aynı şeyleri söyledik Ama şimdi kötü ne yaptı milletimize kurşun sıktı şimdi bu cemaat hakkında öyle bir yazı çıkıyor Vallahi her şeye şüpheyle bakıyorum ama Şüphelendiğim şey darbe zamanlarında en az zarar gören fethullahçılarla beraber bu cemaat

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 09:40

    Türkiye de ehli sünnet ve cemaat mezhebinin en iyi temsilcileri ve eksiksiz uygulayıcıları olan bu cemmate karşı böyle boş gereksiz ve tamamen düzen olan bu konuşmayı yapmaya neden ihtiyaç duydunuz bilmem.ama sizin gibi manen cemaatle bağlantısı kesilmiş,kaç kişiyi girdiği bu doğru yoldan çıkarırım diye hesap edenlerin sayısı da az değil.keşke sizin gibilerin de ülkemizdeki oranını hesaplayıp yazsaydınız buraya.bu insanların tek amacı dinimize bizlere en doğru şekilde öğretip uugulamasını yaptırmaktır.senin gibi ne paragözler var parayla satın alınıp onlardan görünüp onları kötüleyenler.yapmayın bunu...

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 01:16

    Boş boş konuşmayın.Neredeyse ikinci bir cumhuriyet devri geliyor.Diyanet namaz kıldırmaya imam bulamıyor.Camiler imamsız olduğu için ezan merkezî sistemle veriliyor.Diyanetin yetersizliği,diyanetin yeterince imam,müezzin yetiştiremediği gerçeği anlaşılmasın diye.Siz neden dem duruyorsunuz?Acaba imamlara,müezzinlere o kadar maaş vermeseler nereden bulabilecekler şu ellerinde kalan bir avuç imam,müezzini?Bu sorunun cevabı sizlere,bizlere,hepimize vicdânen bir huzursuzluk verir düşünülürse eğer.Vah ki ne vah!Umarım cenâze yıkamaya imamı bırakın,sıradan bir kişinin bile bulunamadığı o günler geri gelmez.Cahil cennete girerse ben cennete girmem,meâlindeki hadîs-i şerîfi düşünmenizi ve en azından üzerinde yaşadığımız toprakların yine en azından yakın tarihini okumanızı ya da en azından bir bilene sormanızı veya en azından merak etmenizi tavsiye ediyorum size...

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 10:50

    eceli gelen it cami duvarına siyermiş.cemaattan irtidat etmiş,ipini sürüyüp gezen birinin hezeyanlarından başka bişey değil.bu yel iktidardanda geliyor....

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 08:58

    Acaba bu adam neden Arif Ahmet Denizolgun Beyefendi vefat ettikten sonra bu zırvalıkları peyda ediyor. Çok manidar değil mi? Bu cemaatin hizmetten başka gayesi olmadığını cümle alem bilmektedir. Lütfen bu adam gibi mürtedlere pirim vermeyelim

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 09:06

    rabbim müstehakını versin bu satılmış pezevengin

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 10:05

    cenaze yıkayan imam namaz kıldıran imam ezan okuyan müezzin ihtiyacı çok mu önemli ya ..bu neyin kafası kefensiz yatanı düşünen yok mu?

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 10:04

    Sahtekar oglu sahtekarlar sizi siz dınınızı okuldakı dın kulturu hocalarındanmı ogrenıyorsunuz... fetoyu bahane edıp dıgrr vakıf ve cemaatlerede saldırıyorsunuz.. sızler fetodanda tehlıkelısınız...bu ulkede yetrkı ortaya bır laf at hemen yem olursunuz...

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 11:16

    Bir mahallede 100 tane kadın yaşasa , içlerinden 1 tanesi kötü yola düşse, diğerlerine " siz de kötü yola düşersiniz" iddiasıyla imha edilebilirmi ? bu ne ayıp ne büyük günahtır. Ehli sünnete ve maneviyata bağlı olan SÜLEYMANLI kardeşlerimizin içleri rahat olsun. Devletimiz de milletimiz de sizlere çoook güveniyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 11:14

    süleymanlılar in nerde yamuk bir isini gordunuzde karistirmaya calisiyonuz.bu cemaat-i herkes iyi bilyo bosuna urasmayin Cenabı Allah sizin gibilere firsat vermesin

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 11:08

    Ahmet Kacar beyfendinin vefatindan hemen sonra neden konusmadinda simdi itirafçı oluyorsun...öncelikle senin bu cemaate mensubiyetin söz konusu olamaz böyle bir sey vardi da sen nasil olur dış güclerle anlastisini iddia ettigin kemal beye beye tabiiyeti devam eder, ikinci olarak konumum geregi devletin önemli noktasinda görevli bir süleymanli olarak hic bir zaman iltimas, özel muamele veya ayricalikla karsilasmadim. Tefrika cikartiyorsunuz. Size ödenen bedelin köpekliğini hakkıyla yapıyorsunuz.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 11:48

    Sözüm cemaate değildir. Cemaatlerde Mutlak İtaat(!) anlayışı bulunduğundan, başı esir alan cemaati esir alın. Burada ifade ettiğim geçmişte olan budur. Ahmet Beyin vefatı üzerine yerine gelenler Kamuoyu desteğiyle bu esaretten kurtulsun istedim. Beni tanıyanlar ne olduğumu ve niçin yaptığımı iyi bilirler.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 12:55

    Mezhebi ve tasavvufu inkar etmek ve gereksiz demek Kurana ve sünnete aykırıdır ve cehalettir. Ancak mezhepler ve tarikatler arasında kavgaya da müsaade yoktur. Zaten kavgayı mezhepler ve tarikatler çıkarmıyor. Siyonizm taaa uzaklarda bunu tezgahlayıp müslümanları birbirine düşürmeye çalışıyor. Malesef hayrullah kmaradeniz hayatının hatasını yaparak tertemiz insanlara dil uzatmış ve müslümanlar arasında fitne ve fesada bilerek yada bilmeyerek sebep olmuştur. Yazısındakilerle dikkatlice okunursa gerçek dışıdır, tezattır ve art niyettir. Tek kelimeyle uhrevi bir vebale imza atmıştır. Hesabını mahkemei kübrada verecektir. Tevbe istiğfar edip özür dileme ve düzeltme fırsatı ise hala vardır. Umarım ve dilerim ki bu hatadan vaz geçer de ahiretini yıkmaz

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 13:14

    Ben hep karşıyım CEMAAT lara hatta bi de itirafta bulunayım... Bu cemaat işleri bana matıklı gelmiyor Sanki birileri orada menfaat (gelir elde etmek) için bu yolu seçmiştir... Birileri de ondan çıkar sağlamak için onların yanına sokulmuş ve böylelikle çoğalma yolunu benimsemişlerdir. Alttaki gariban insanların DİNİ duygularını bi şekilde kullanarak istismar ediyorlar...

    Yanıtla (0) (1)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 13:41

    Şu Süleymanlılar cemaatinden en güvenilir ve sözünde şüphe duyulmayan kim ise; çıkıp itiraf etse dese ki; Bizler rahmetli Süleyman Hilmi Tunahan'ın yolundan saptık. CIA nın talimatlarıyla harerket ediyoruz. Bu işi meslek edindik. Gariban köylü çocuklarını eğitiyoruz bahanesiyle parsayı götürüyoruz. Anında afaroz ederler, hakkında hertürlü hakareti kendi cemaatinden yaparlar. Nedeni çok açık : Bu iş meslek ve geçim kaynağı oldu....

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 11:46

    Kemal Bey benim irtihalime kadar söyleme demiş diyorsunuz. Ama Ahmet Bey in irtihalinden sonra soyluyorsaniz sırrı. Amacınız nedir? Neden soyluyorsunuz? Ve Mehmet Denizolgun hastaydı(felc) ve Ahmet Bey bakımını bizzat yapıyordu!!!! Felç insan neyin mirasını kabul edecek???

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 12:42

    Cemaat😃tarikat...Bu ne saçmalık. ALLAH VE KURAN YETERLİ.BAŞKA BIR ŞEYE BAĞLANMAK KADAR AHMAKLIK OLAMAZ AÇIKÇASI.YAZIK DERS ALMAYAN TOPLUMLAR YOK OLMAYA MAHKUMLAR ..BU ÜLKE CEMAAT LER VE TARIKATLARA DÜŞTÜ DESENİZE. ALLAH ISLAH ETSİN. ALLAH ŞİRK YAPANLARI FETO GIBİ YAPSIN İNŞALLAH

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 14:11

    Bu çamuru atan şerefsizlere avukat müsveddesi,ni bi araştırdılar ardında mutlaka Amerika ve feto çıkacaktır.şuanda güvenilir vede gerçek bir tek cemaât Süleymanlı cemaatine kaldığı için fitne sokmak isteyen şerefsizlere Allah tan belalarini bulacaklardır.bu avukat zamanında cıa nin adamı olduğundan cemaatten atılan köpeklerdendir.. irll.....

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 14:05

    Hayrullah karadeniz denilen hain yalan ve iftiranının bu kadarı olmaz esas CIA ajanı sensin tez zamanda Allah belanı verir inşallah.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 14:17

    Yalancı sahtekâr şimdi sıra Süleyman efendinin cemaâtinemmi geldi? Ele geçiremediniz çamur atma sırası bizemi geldi Amerikan köpekleri.m

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 15:09

    BU ADAM KENDİNİ AÇIĞA VERİYOR.ZAMANINDA SÜLEYMANLILARIN İÇİNE SOKULMUŞ AJAN.BEN SÖYLEMİYORUM KENDİ SÖYLÜYOR.JİTEM ARADI GÖRÜŞTÜK DİYE.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 16:01

    Muhterem Kemal Kaçar abimizi herkes bilir,Bu cemaatide Ahmet bey abiyide herkez bilir.Sen kimsinki sana böyle bir sır verilsin,tabiki fetocu itirafcıları görünce,iştaha geldin. Bende bişeyler söyleyeyimde gündem olayımmı diye düşündün yada başka biyerlerden bi menfaatmı temin ettin. Ama çok yazık bu milletele uğraşmayın.Bu milletin tertemiz duydularını suistimal etmeyin.Üç günlük dünya için on günlük zarara girmeyin.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 15:36

    Bu cemaati uzaktan da olsa tanırım asla FETÖ ile uzaktan yakından alakası yok olamaz hiçbir zamanda devlette kadrolaşalım orayı ele geçirelim burayı ele geçirelim gibi hedefleri yok bazı kişiler yanlış hareketleri sebebiyle cemaatten ilişkileri kesiliyor zannımca bu kişi de öyle biri

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 18:00

    Buna inanmak istemeyenler mesut yılmaz imamhatipleri kapattı sizlerin kurankurslarına dokunmadılar ahmet deniz olgun ANAP tan milletvekili adayı oldu

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 18:24

    Kesinlikle söylüyorum üst hoca dediklerini z A b d ajanı alt kadro Inancli insanlar Ben us hocaları n yakın Bir arkadaşım dan dinledim Vay tayib israil ajanı Vay amerikaya kaçacak Vay munafik Iftiralar Hakaret ler

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 18:24

    Kesinlikle söylüyorum üst hoca dediklerini z A b d ajanı alt kadro Inancli insanlar Ben us hocaları n yakın Bir arkadaşım dan dinledim Vay tayib israil ajanı Vay amerikaya kaçacak Vay munafik Iftiralar Hakaret ler

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 18:39

    yazıyı okuyunca bir yandan acaba yazdıkları doğru mudur diye düşünürken diğer yandan da "peki kendisi cemaati karalamaya çalışan bir cia ajanı olabilir mi" diye sormadan da edemedim. Şahsen ihtimal vermemekle birlikte bu cemaat de benzer bir işe girişirse, bu millet fetöden edindiği tecrübe ile buna fırsat vermez. Öyle bir eğilim görülürse gereken yapılır. Fetö gibi devlete çöreklenmeden de bu iş olmaz. cemaat içinde önemli yerlere gelip sonrasında ilişiği kesilmiş birisinin intikam amaçlı iftira yazısı gibi geldi bana.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 19:43

    Merak ettiğim 16 yıldır niye konuşmadı da şimdi konuşuyor. Tamamen karalama amaçlı bir yazı olduğu açık.. Yok Mit e bağlı ise ve Mit de artik Cia değil milletin ise artık bu cemaat en yerli cemaat olmuş olur.. Fitne yazısı tamamen..

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 20:24

    Kedi yetişemediği ciğere mırdal dermiş

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 17:58

    AKILINMI; "ŞIH"a-"ŞEYH"e VEYA "KUTUB"a veya "GAVS"a veya "GAVSı AZAM"a veya "GAVS-i SANİ"ye" veya "KUTUB"a veya "KUTB UL AHTAB"a veya, "KAİNAT İMAMI"na veya "MÜRŞT"e veya "ÖNDER"e veya "LİDER"e HER NE DERSENİZ DEYİN AKLINI SAYDIKLARIMA TESLİ EDEN ZİHNİYETTE OLANLAR DA TESLİM ALAN TARİKAT VE TASAVVUF ZİHNİYETİ DE SAPIKTIR KURAN DAN REFERAS ALAMAZLAR....ZUHRUF SURESİ 44. AYETTE RABBİMİZ; - "AKLINI KULLANMAYANLARIN ÜZERİNE ALLAH PİSLİĞİ BOCA EDER" BUYURUYOR...

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 21:51

    malesef tüm camaatler cia kontrolünde

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 22:05

    "Bevval-i çeh-i zemzem (Zemzem suyuna bevleden zavallı) Vakt-i zamanında Arabistan'da yaşayan bir çoban, şiirleriyle ün kazanan şairlere, kılıç kullanmaktaki ustalıklarıyla nam salan silahşörlere bakar bakar iç geçirir, kendisi de ünlü olmak istermiş. Ne var ki; bu çobanın hiç bir işte yeteneği yokmuş. O da düşünmüş taşınmış zemzem kuyusuna işemesi durumunda herkesin kendisinden bahsedeceğine ve dolayısıyla ünlü olacağına kanaat getirmiş. Bu fikrini uygulayarak amacına ulaşmış da! Yalnız bir süre sonra adını hatırlayan kalmamış, yalnızca bu terkip kalmış ondan geriye. "Bevval-i çeh-i zemzem" "Bevval-i çeh-i zemzemi lanetle anar halk, Sen Ka'be gibi kendini hürmetle benam et'' (Ziya Paşa)

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 22:44

    Evet çok kolay açığa çıkarılabilir.Para hareketleri ve ticari kaynakları incelenir faliyet alanlaarı denetlenir bitti gitti.Hepiniz aynı bokun yuvarlandığı çukursunuz.Hepiniz para için,menfaat için Allah adına aldatanlarsınız.

    Yanıtla (0) (1)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 22:32

    Sen kendini ihhbar ediyorsun haiin suleymancilarin devleti elde etme diye bir garyeti yok devlete ve kanunlara saygisi var sen sahtekarsin.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 22:34

    ates olmayan yerden duman cikmaz

    Yanıtla (0) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 23:10

    bence kemal kaçar ve ahmet arif denizolgun diye yazıda belirtilen kişiler öldüğüne göre bu şahıs yazdıklarımı yalanlayacak kimse kalmadı diye ortalığı boş bulmuş konuşuyor yazıya şöyle bir analizci gözüyle bakarak bunu anladım.Ayrıca bu kişinin öncelikle FETÖ bağlantısı akabinde heap hareketleri tapu kayıtları iyice araştırılmalı çünkü birileri bunun cebini doldurmuş bu da konuşuyor

    Yanıtla (1) (0)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 23:19

    Bu kişinin facebook profiline bakın sevdikleri kısmında samanyoluhaber.com ilk sırada yer alıyor FETÖ cü olduğunun en büyük kanıtı dır.Burdan da savcılara sesleniyorum bu kişiyi ivedilikle sorgulayın ve derin bağlantılarını araştırın https://www.facebook.com/hayrullah.karadeniz.3 Diğer Samanyoluhaber.com, ING Bank Türkiye, Ordu Boztepe, PERŞEMBE, Ordu, Haber7, Recep Tayyip Erdoğan, Arabuluculuk Gönüllüleri Derneği, Sahipkıran Stratejik Araştırmalar Merkezi - SASAM, Diriliş Çayevi, Hanfendi, SES15, Numan Kurtulmuş, Galatasaray, Vivonyave daha fazlası

    Yanıtla (0) (1)
  • / 21 Eylül 2016 Çarşamba 23:44

    PKK bitti fetö bitti sıra namusuyla talebe yetiştiren bir harekete mi geldi . Bu kadar önemli bilgi idi de neden sustun bu kadar Zaman . Allah fırsat vermesin iftiracıları

    Yanıtla (1) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 09:01

    Çok amatorca bir çamur atma planı, desteklediği partiye bak programa çıktığı tv'lere bak. Sen bu dünyada kendini kurtarabilmek için çırpınıyorsun belki kurtarırsın da, ama öbür dünyada yalanlar seni kurtarmaz bre zavallı.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 11:42

    Nakşibendi tarikatına bi bakın neden sulancıları suçluyorlar birden

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 12:05

    Ben olsam böyle büyük bir sırrı 3 kişiye verirdim hem de yazılı ve imzalı olarak. İlan edildiği zaman birbirini teyit etme imkanı olsun. Bu avukat daha önce ölseydi sır da onunla birlikte gidecekti. Bu kadar büyük bir kurumu yöneten kişi bu kadar önemli bir meseleyi bu kadar dar kalıplı bir şekilde icra etmesi düşünülemez. Avukat bey iddialarını belgelerle desteklerse dikkate alınabilir ama bana bunu demişti sözü yeterli değil halkı da boşuna fitneye düşürmemek lazım. Fakat büyüyen ve ekonomik olarak güçlenen kitlelerin cemaat olması da kafa karıştıyor. Sözlerinin eleştirilmesi mümkün olmayan lider cemaatlerinde, lideri etki altına alırsanız bütün cemaati de yönetirsiniz. Detayları sizlerin düşüncelerine bırakıyorum. Selam ile ..

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 11:33

    YAHU BU TAYYİP AJANI İSLAMİ GURUPLARA TAKTI...

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 13:37

    yazdığınız yorumlardan sorumlusunuz beyler. kanunsuz yorumlar yazmayın. yazar bir iddia da bulunmus takılmayın. yolunuza devam edin.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 13:54

    Bu fetocular ne Zaman bitecek yalan haber inanmayın bu tarz haberlere cübbeyi nerden alıb giyersiniz anlamadım

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 13:57

    Ön yargılı olmayın, peşin hüküm vermeyin; Adam Kemal KAÇAR 'ın ihanet içinde, keyfi olarak bü işe girdiğini söylemiyor, ya arkadaşlarınla yok ederiz seni, yada bize hizmet edeceksin denildiği için kabul ettiğini söylüyor. Yani zoraki, diğer bir ifade ile oradan görünüp, bu taraftan yine asıl hizmete devam etme niyetiyle davranıldığı anlaşılıyor sanki. Hatırlanırsa 28 şubat sonrasında Müslümanlara Mesut YILMAZ aracılığı ile ayar verdirilmişti, sonrasında seçime giderken bir kaç dönem Arif DENİZOLGUN bağımsız Bakan olmuştu, hatta ben o zaman bu kişinin özelliği nedir de iki de bir bakan oluyor diye düşünmüştüm. Hiç şaşırmadım, bu açıklama yalandan çok doğruya benziyor, bu güne kadar neler gördük buda doğru olabilir.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 18:09

    Araştırılmalı. Doğru yanlış ne varsa ortaya çıkmalı.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 20:07

    ad soyad ne ayaksın sen yorumlarını alt alta okudun mu hiç.hepsi birbiriyle çelişir vaziyette.yeşillik olsun diyemi yorum yazıyon

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 21:27

    Bu meydan sizin gibilere kalmaz sen ne hakla yorum yapabiliyorsun kendin fetocu okunca kendinimi aklamaya calisiyon kendini aklayacaksan baskalatini karalamadan aklamani tavsiye ederim

    Yanıtla (1) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 20:41

    Ortalık öyle bir toz duman ki kimin neyi niçin yaptığı neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmek anlamak yorumlamak zor.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Eylül 2016 Perşembe 21:55

    Sır verecek kimse kalmadı da böyle bir sırrı 27 yaşında daha önce tanımadığı birine mi verdi :D Bir de çaktırmadan araya laf sıkıştırmış, neymiş "askerlere ayrı bir değer veriyormuşmuş" Ben bu cemaate kenardan köşeden biraz temas etmiştim, asker olmayı kesinlikle tavsiye etmeyen bir cemaat mi askere ayrı bir değer verecek. Mide bulandırmak, cemaate karşı kamuoyu oluşturmak için satın alınmış, oturmuş iftira etmiş

    Yanıtla (0) (0)
  • / 23 Eylül 2016 Cuma 07:56

    Meydan geniş salla.insanlar herhal okuduklarını anlıyor yazının her tarafı ben düzmeceyim diyor.Şimdiye kadar nerdeydin çavuş.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 23 Eylül 2016 Cuma 11:26

    Allahin gazabi yalan habet yapan ve fitne cikaranlarin uzerine olsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 23 Eylül 2016 Cuma 15:18

    Bütün lanet edicilerin laneti senin üzerine olsun.başta Rasulullah efendimiz olmak üzere hzüstazimizin.merhum bey abilerimizin gazabı huzuru mahserde seninle olsun.

    Yanıtla (1) (0)
  • / 23 Eylül 2016 Cuma 15:36

    Milletimizin savunma, sağlık, eğitim ve dini ihtiyaçları devlet sorumluluğunda olmalı. Özel kurumlar din hizmeti altında faaliyet gösterecek ise devlet programı ve kontrolü eşliğinde hizmet vermeli ekonomik yapısı kayıt altında tutulmalı. Sömürgeci güçler, başıboş cemaatleri çok rahat kontrol edip yönlendirebiliyor. Hatırlamakta fayda var Endülüs devleti yıkılmadan önce 100'e yakın cemaat barındırıyor ve mensupları da birbirinin ardına namaz kılmıyordu. Vatikan'ın en büyük tatktiği İslam toplumlarında çok cemaatliliği desteklemesi ve yaygınlaşmasında yardımcı olmasıdır. Bugün Türkiye'deki cemaatlerin hepsi para ile, siyasetle ve kadrolaşmayla haşır neşirdir. Sorsanız İslama hizmet ediyorlar. Biz de inanıyoruz...

    Yanıtla (1) (0)
  • / 23 Eylül 2016 Cuma 21:31

    Mılletvekılı olamamıs varını yogunu kaybetmıs nasıl bı para kazanırım demış aklına ıftıra atmak gelmış. Bu cemeat bellıkı sını adam edememıs (EDEMEZDI CUNKU SUNNETIN BOZUK)

    Yanıtla (0) (0)
  • / 24 Eylül 2016 Cumartesi 22:37

    Allahtan korkmuyorsan kuldan utan Nasıl insansınız o cıa cı bu cıa cı etmeyin eylemeyin yazıktır vatanımıza fetö yü gündemden düşürmek için bu cemmate saldırıyorsunuz ama sizin bir hesabınız varsa Hz.Allahında bir hesabı var göreceksiniz

    Yanıtla (0) (0)
  • / 25 Eylül 2016 Pazar 11:09

    Allah cc diyorki ben size şah damarı kadar yakınım diyor.buna rağmen sizler hala şunu bunu aracı koyup rabıta yapıyorsunuz,geri ne diyor peygamberimiz sav.size iki şey bırakıyorum diyor,1.kuranı kerim,2.sünnetim,bunlara sarıldıkca yolunuzu kaybetmesine diyor.sizler hala mavi takkeyle,avuçlarınızı birleştirerek anbiyans pesindesiniz.aklinizı basiniza alın.sizlerki süleyman demirel gibi bir Masona oy vermiş bir toplumsunuz.kula kulluk ediyorsunuz.farkinda degilsiniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 25 Eylül 2016 Pazar 17:59

    HAYRULLAH iyi okusun. Tamamen uydurma tamamen düzmece bir yazı. Ama kusura bakma yemezler kardeş. Fetö adına çalıştığın aşikar. Boşuna kimse uğraşmasın. Kimse bu nezih topluluğu bölemez. Çünkü tek gayeleri Namazlı abdestli Dili Kuran'ı Kerim okuyan insanlar yetiştirmek. Yakın zamanda ölen bir vaiz bunu istemese de itiraf etmiştir. (Bunları kimse bolemez) diye. Samanyolu Haber Bu HAYRULLAHI öve öve bitiremiyorum. İsteyen baksın. Bu gibi adamların çok zoruna giden sey: 80 senedir Allah rızası için hizmet eden bu teşkilatın hiçbir sekteye uğramadan yoluna devam etmesi. Çünkü gaye belli... Bende bu nezih topluluğa yardım edenlerdenim. Ve gurur duyuyorum. Bu gibi heriflere tavsiyem: HERKES KENDİ YOLUNA Senin de kim olduğunu yakında ortaya çıkaracaklar HAZIR OL

    Yanıtla (0) (0)
  • / 26 Eylül 2016 Pazartesi 21:57

    Önce küfürlerinizi sakince yere koyun sonra sakince tartışın.Süleymancı'ların böyle bir yapıyla ilişki kuracaklarına inanmıyorum.Ancak şu var ki ; bir ihtiyat payı bırakarak şunu da söyleyebilirim. FG cemaati'de yıllarca okul açan,kurs açan,çocuk okutan insanlar gibi toplumda yer bulmuş ve toplumun İmani ve İtikâdi damarına oynayarak devlete yerleşmedi mi ? Yıllarca o yaptıklarını esasen aslında zahiri örtmek için yaptıklarını 15 Temmuz ve 17-25 aralıkta anlamadık mı arkadaşlar. Süleymancı'larla ilgili yaşadığım bir hadiseyle konuyu kapatacağım. Bundan yaklaşık 1 yıl evvel karşı komşumun babası vefat edip ahirete yürümüştü. Cenazesinde 14 yıldır oturduğum apartmanın bir başka katında oturan Emekli İmam ve vaiz bir kardeşimle 14 yıl üzerine tanıştım. Daha önce karşılaşmalarımızda pek selam vermeyen karı koca Adapazarı'nda bulunan Süleymancı'lara ait Yıldızlar Öğrenci Yurduna gidip hizmet eden bir arkadaştı. Neyse cenazede biraz samimi olduk bu zat'la.Aradan 1 hafta geçti geçmedi eşimden telefonumu almış ve bana telefon etti.Ben de Bilecik'ten dönüyordum.Arkadaşın telefonda bana söylediği şöyle idi ; önce hal hatır olduktan sonra Yıldızlar öğrenci Yurdunda bir oda mı derslikli anlayamadım ama benzer bir yere maddi katkı yapabileceğimi bunun için bana 3000 TL katkı payı ayırdıklarını söyledi.Tıpkı FG Cemaati tarzı bu yaklaşımdan memnun olmadığımı ve yardım yapamayacağımı söyledim. O gün bu gündür selam vermiyor bana.. Artık yorumu sizlere bırakıyorum.. Benim karnıma yılan kaçtı.. Ya sizin ? Selam ve Dua ile..

    Yanıtla (0) (1)
  • / 26 Eylül 2016 Pazartesi 23:51

    Bunları cemate otlamayinca iftira atiyorlar

    Yanıtla (1) (0)
  • / 28 Eylül 2016 Çarşamba 14:46

    Müminun suresi 53 ve Rum suresi 32. ayetlerinde bu gruplar hakkında bilgi veriliyor. O kadar bağlanmışlar ki cemaatlerine en küçük eleştiriye dahi tahammülleri yok. Rabıta yaptıklarını zannettikleri ölmüş insanın ruhuyla Allah'ın hoşnutluğunu kazanacaklarını zannediyorlar. Hepsi göbekli ve enseleri kalın. Peygamberimiz gibi az yemek yemezler. Aldıkları yardımlara makbuz kesmezler. Gelen yardımlar kime gider sadece onlar bilir. Öğrencilerin sofrasındaki menu ile üst kattaki idarecilerin sofrasındaki menu aynı değildir. Cemaat mensubu öğrenciyken zayıf ve tıfıl, idareci olunca göbekli ve enseli, şehir şebeke suyunun kaçak şekilde tüketilmesinin haram olduğunu bilmezler. Cemaat mensuplarını rabıta tılsımı ile ümitlendirip koruduklarını ve Allah'ın nurunu kazandıkları hikayesiyle avutup, bir arada tutmaya çalışırlar ve böylece güç ve şeref sahibi olmak isterler sırf bu yüzden Allah'ın yarattığı kişileri ilahlaştırma yoluna giderler. Çünkü Allah'ın dini gerçek yönüyle anlaşılır ise onlara ihtiyaç duyulmaz. Bir de hiçbir zaman dini ihtiyaçlarımızı karşılayacak bir hükümeti desteklemezler. Dini yasaklayan partiler birinci tercihleridir. Çünkü din yasaklanırsa kendilerine daha çok ihtiyaç duyulacak ve böylece gelsin yardımlar. Kendilerini faiz hakkında verdikleri fetva ve kravat gömlek ile kurtardıklarını zannederler..Halbuki Allah her şeyi gören, duyan ve bilendir. Bilmezlermi ki, sadece Allah'tan korkmalı, programlarını buna göre yapmalı. Ama anlaştıkları Alman mason kuruluşları böyle demiyor...

    Yanıtla (1) (0)
  • / 28 Eylül 2016 Çarşamba 23:14

    15 temmuz gecesi Suleymancılar nerdeydi? Çarşaflı kadınları seçim zamaninda mason mesutun mitingine otobuslerle taşıyan Suleymancılar o gece nerdeydiler. Kendilerinden başka cemaate saygısı olmayan bu kibirli takvacilar o gece nerdeydiler. Mübarek Suleyman Hilmi Tunahan hz. K.s. emin olun bunlardan çok uzak. O kendini Allah için ummeti Muhammede adamis bir Allah dostuydu. Allah makamini ali eylesin. Ama simdiki sozde muntesipleri dolar euro ile irşad faaliyetlerine devam ediyor. Hepsi değil ama bir çoğunda takiyye hat safhada. Fazla değil 3-5 yıla kalmaz gerçek hizmet tarikatları hariç hepsi yerle yeksan olacak ve ümmeti Muhammed bir ve beraber huzur bulacak inşallah.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 02 Ekim 2016 Pazar 13:56

    Sayın takipciler. Bu adan ( düleymancı gurubu şöyledir veya böyledir demiyor. İtham da etmiyor. Size bir olayı amlatmış. Tedbirli olu oyuna gelinmesin diyor . Dış güçler her ülkede aynı metodu kullanıyor. Aynı cemaate yaptıkları gibi. Artık tedbir ve ikaza davet ediyor. Böyle amlamalı ifadeyi. Savunmsya geçilp küfretmek boş iş.

    Yanıtla (0) (1)
  • / 03 Ekim 2016 Pazartesi 16:09

    bu hayrullah karadenizi taniyan tanir, madem cia ya hizmet ediyorduda kendisi neden orda kaldi yillarca, ben iyi tanirim kendilerini , allah mustehakkini versin, gercekler ergec ortaya cikar, Allah herseyin dogrusunu bilir

    Yanıtla (0) (0)
  • / 04 Ekim 2016 Salı 12:03

    1.Bu salak durustse neden sustusimdiya kadar bildini soylemeyen dilsiz seytandr 2 net olarak cia diyomiyo cunki yalan mit diyo mit te simdiye dek cianin subesiydi diyo bu ulkeye hakaretir miti abd nin konturolunde oldugunu soyluyo cematin mitle anlasarak cia anlastini ima ediyo ozaman asil mit yada devlet aciklama yapmalidir 3.eger cia la anlasitiysa neden yillardir yurtlari kapatiliyo hep arti arapca ve kuran egitimine niye bukadar onem veriyolar feto gibi kurandan uzak tutup egitim ve risaleler gibi kitaplara yonlendirmiyolar gencligi 4.kemal bey 40 yil once neden cemaatin ikinci adami h kumasa dahil kimseye soylemedigi bir sirri 25 yasindaki askeri subay olan bu dangalaga soylesin 5.halen kemal beyabi dedigi kisi boyle bir hsta yaptiysa neden hala saygi duyarak bey abi diye bahsediyo cunki yeni idarecilere ayni hitapta bulunmuyor 6.yeni idarecilere sade isimle hitap eden bu sahis neden ta efendi hz zamanindan bu tarafa art niyetli oldugu icin dislanmis huseyin kaplan icin hoca tabirini neden kullaniyor 7.tamtersi herkese ve herseye ragmen denge ve miliyetcilik ruhunun kaybedilmemesi ve pkk ve bdp ye inat mecliste olmasi gerktigine inandiklari icin MHP ye oy vermeleri cia anlasan bir cemati isi olabilirmi 8. Cia la anlasanlar israille anlasanlar bukadar beli ve yakinda iken suc bastirmakmi acaba 9.bu zaat 2003te kiptasta goreve basliyo cemaatle secilen yeni hukumetin arasi ta bastanberi acik olmasina vede ilk sene olmasina ragmen ACABA NEYİN KARSİLİNDA 10.bu kisi jitemden bahsediyo yani karanlikinsan oldugu burdan beli cunki satilik insanlarin toplulugudur jitem bu insan onlardan olmasa yada o tip olmasa neden jitem milyonlarca isandan onu seciyo mutlaka arastimayapmistir yapmadan jitem bir insana boyle bir teklif yapmaz bu kadar salak degildir 11.kemal beyin bu hatayi yaptigini arif beyinde devam ettigini bunun icin olumunun supe oldugunu soyluyo anlastiysa neden olduruluyo 12.tam tersi kimse bu cemaate sizamadigindan boyle biseye tenezzul edip simdide BU TARZ KOPEKLERLE FİTNE YAYİP CİFT BASLİLİKMİ CİKARİLMAYA CALİSİLİYO EN ONEMLİSİDE ANNESİ TARAFİNDAN DAHİ EVLEATLİKTAN REDDEDİLİP CENAZEME DAHİ GELMESİN DEDİGİ MEHMET DENİZOLGUNDAN MEDET UMUP KURTARİCİ GOZUYLE BAKARAK GOREVE DAVET ETMESİ MANİDAR DEGİLMİ ACABA BUNUN KENDİSİ ONLAR TARAFİNDAN CEMATE SOKULMAYA CALİSİLİP 20 YİL ONCE CEMATTEN ATİLDİGİNDAN OLAMAZMİ 12.EGERKİ BOYLE BİSEY VARSA BUNU FACE YERİNE GİDİ MİTE DEVLETİN RESMİ KURUMLARİNA SOYLEMESİ GEREKMEZMİ EN ONEMLSİDE BU DEGİLMİ GERCEK BİR VATANSEVER İCİN 13.BEN OLSAM BOYLEBİSEY BASİMA GELSE HEMEN O İNSANLARLA BAGLANTİMİ KESERİM VEDE DEVKETİN RESMİ TUM KURUMLARİNA BİLDİRİM VATANSEVERLİK BUDUR 14 GAYESİ YANLİS OLANİ DUZELTEK DEGİLFİTNE CİKARMAK OLDUGU BELLİ CUNKU HEP CEMAATEN BAGİ KESİLEN SİKİNTİLİ İNSANLARİ SAVUNUYO 15/MİTİN CEMATİ KOTROLEME OLAYİNİ KOMUTANLAR AGZİNDA TAMTERSİ CEMAATBİZİ KONTROL ETTİ DİYO KURT CİKTİ DİYEREKTEN DEMEKKİ KENDİ DEYİMİYLE CEMAAT KONTROLALTİNA ALİNAMAMİS ARTİ BAHSEDİLEN OLAY MİT CİA DEGİL NASİL BOYLEBİR İFTİAYA DONUSUP DEVLETİN İSTİHBARATİYLA YAPİLAN BİRSEY EGER GERCEKSE TABİ CİA LA İSBİRLİGİBİ GOSTERİLMEYE CALİSİLİYO 16.BURADA AGİR KONUSACAGİM BU ORUSBU COCUGU KİMKİDE KENDİSİNE HAİNLİK TEKLİF EDEN JİTEMCİLERE KOMUTANİNZA SOYLE BASBAKANLA KONUSUP GENEL KURMAYBASKANİ OLMASİNİ SAGLAYAYİM DİYE BİLİYO DEVLET BUKADARMİ ACİZ VEYADA BU ULKE BUKADARMİ UCUZ CAPULCULARİN RİCASİ YADA ARABULUCULUGUYLA BİRİLERİ BU MAKAMLARA GELEBİLİYO 17.GULEN MESELESİNE GELİNCE KEMAL BEY ZAMANİ BİRTARAFA BİRAKİN ARİF BEY ZAMANİNDADA GULENE BU CEMAATİN NEKADAR KARSİ OLDUGUNU CUMLE ALEM BİLİR ALİ EREN HOCANİN CUPPELİ İLE BİRLİKTE NEKADAR REDDİYE YAZDİGİNİ TALEBELERİN YİLARDİR ONLARİ DESHANELERİN BİLE GİTMESİNİN YASSAK OLDUGUNU HERKES BİLİR BİLDİGİM VEDE DUYDUGUM KADARİ İLE AKP İLE 2002DEN BUTARAFA ARASİNİN ACİK OLMASİNİN ENBUYUK NENEDENİ AKP NİN BASTA GULENLE COK İYİ OLMASİ VEGULENE DESTEK OLMASİNİN YANLİS OLDUGU YONUNDEKİ İTİRAZLAR OLDUGUNU BU SEBEPLE AKPDEN UZAK DURDUGU YONUNDE CEMAATİN GULENİ SEVMEDİKLERİNDEN DOLAYİ YANLİS YOLDA OLDUGU İCİN HUKUMETLE BİLE KARSİ KARSİYA GELMEYİ GOZE ALAN BİR CEMAT VE ARİF BEYİN SİMDİ GULENLE İSBİRLİ YAPTİ DEMEK NE KADAR MANTİKLİ OLABİLİRKİ İSBİRLİKSİ HAİNİN KİM OLDUGU ARASTİRP BİRAZ DİKKATLİ OKUNDUGUNDA ANLASİLİYO SON OLARAKDA SAYMAKLA BİTMEZ AMA BİSEYER YAZMAK İFTİRA ATMAK KOLAY BİRAZ ARASTİRİN GORURSUNUZ YAZİDAKİ CELİSKİLERİ BU ULKENİN BUKADAR SIKİNTİLAR CEKMESİNİN EN BUYUK NEDENİ İNSANLARİ HER DUYDUGUNA ARASTİRMADAN İNANMASİ VE İNSANLAR ARASİNDA FİTNENİN COK KÖYE LAY SOKULA BİLMESİNDEN KAYNAKLANİYOR BANADA İNANMAYİN SADECE ARASTİRİN DOGRUYU MUTLAKA BULURSUNUZ SELAM VE DUA DOGRU YOLDA OLAN VE DİNİ VE MİLLETİ UGRUNA MUCADELEVEDENLERİN UZERİNE OLSUN

    Yanıtla (0) (0)
  • / 04 Ekim 2016 Salı 22:25

    Bu süleymancılar geri zekalı. Tayyip cemaatinizi bölmeye çalıştı. Ariz Ahmet ANAP'ı destekledi. Buna karşı cemaati bölmek için Tayyip gitti Mehmet Denizolgun'u kurucu yaptı. Milletvekili yaptı. Arif Ahmet'in dışladığı kim varsa vekil yaptı. Gitti ıstanbulda kaçak bina yokmuş gibi yurtlarınızı yıktı. Hala tayyipcilik yapıyorlar. Bu harun denen adam AKP milletvekili adayı. Siz hale Fethullah Gülen ve cemaatini suçlu buluyorsunuz. Siz salAK'mısınız. Bitmiş bir cemaat sizi niye bölmeye çalışsın. Kur'anı öğretiyorsunuz. Ama kendiniz öğrenmiyormusunuz. Hiç akletmezmisiniz... Sıra size geliyor.. Bekleyin. Ya teslim olacaksınız.. yada tayyip sizide yok etmeye çalışacak..

    Yanıtla (0) (0)
  • / 06 Ekim 2016 Perşembe 00:31

    BOB başkanı tayyip yakında bir bir kapınızı çalacak Suleymancılar ve diğerleri ! BENCE BU PUSLU HAVADA SADECE ALEMLERİN RABBİNE GÜVENİN...

    Yanıtla (0) (0)
  • / 10 Ekim 2016 Pazartesi 21:12

    BOB Başkanı Tayyip demekle neyi kastediyorsun? Bu ülkenin Cumhurbaşkanı hakkında konuşurken itinalı ve saygılı ol, onun hukuksuz birşey yapacağını mı ima ediyorsun Turk Kahraman?

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Ekim 2016 Cumartesi 14:34

    Bu adam doğru söylüyor.Neden yalan söylesin? Cemaatin geçmişi bunu doğruluyor. Sadece Kemal Kaçar değil Cemaat baştan beri şaibeli. Süleyman Efendiye belirli sınırlar içerisinde faaliyet yapma izni verilmiştir. İslam Fıkhının tamamını okutmuyorlar.Sadece ,biraz Kur'an Eğitimi ,sarf ve nahiv eğitimi, birazda fıkıh. Para toplama konusunda kendilerine özel eğitim verilmiştir.Süleymancıların yıllardır yetiştirdikleri talebeler nerede? Camiler neden boş? Darul Harp Fıkhını uygulayarak faizi meşru yapmışlardır. Camiye gitmeyelim ve faize helaldir deyip kullanalım o zaman bizim müslümanlığımız Nerede kalır? Iraktaki Şeyh Kesnizani tarikatı ,ülkemizde Fetöcüler örnekleri önümüzde duruyor. Ayrıca üst akıl başka büyük cemaat ve tarikatleride ele geçirmiştir. İşlerine geleni göz yumup büyütüyorlar.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 31 Ekim 2016 Pazartesi 21:25

    bu sayfaya ve dolayisiyle bu sayfadaki yazılara tesadüfen vakıf olmuşoldum. gayri ihtiyari marakımdan biraz okudum biraz daha okudum derken nerde ise çoğunu okumuş olduk.zaten bilgi olarak yazılanların nerede ise hepsine vakıf idik. yani duymuş idik. bu bilgilerin doğru olma ihtimali zıttına göre çok daha ihtimal dahilindedir. ancak yorumlara bakınca doğrunun istismarın yanlışın munafıklığın her çeşidini görmek mümkün. mevlananın buyurduğu gibi elbet her artniyetli yazıya verecek cevabımız vardır amma. yazıya bakıyoruz cevap vermeye değmez. yazanı tanımıyoruzki adamdır desekte ikaz etsek. bu nedenle doğru sözlere okey ama yanlış sözlere gülüp geçeceğiz. ancak buyazılarda süleymancılar tabir edildiği için hz üztaz süleyman efendi kendisini nasıl tanıtıyordu onu nakl etmeyi iyi niyetliler için cevap olarak görev ad ediyorum. süleyman hilmi tunahan efendi hazretleri buyururdu. bizim hayatta medarı iftiharımız odurki biz tamı tamına peygamberin izinden yürüyoruz.gayri hiç bir yolumuz ve izimizyoktur. birsözdaha yeterki dini mübini isla müzaffer olsunda kimin eli ile olursa olsun bize caminin pabucluklarında bir görev düşerse o bize yeter. bu sözlerin sahibinin talebeleri olduğunu söyliyen ve buzatın mensubu olduğunu söyliyen arkadaşlar eğer sözlerinde sadık iseler busıfat ve söleri ve uygulamaları uhtelerinde barındırmalı dırlar. aksi halde kuru laf olarak kalır. süleymanlı demek buşekilde haddini ve hududunu bilen ve tevazu sahibi olan demak tir. süleymanlı mütevazi olur adaletli olur. haksıslık yapmaz haksızlığın olduğu yerde yere bakıp suzmaz hakkı ayağa kaldırır ama eli ike ama dili ile. yaradılanlara saygılı olur ve sever yaradandan ötürü. onun hatrı için. arif olanlara bukadarı kafi dir. saygılarımla sunarım. maksadımız dostca uyarı adına çorbada biracık tuzumuz olsun. asla birini kırmak gücendirmek değildir. biz insanları seviyoruz. kimsenin eksisi ile uğraşacak zamanımızda yok görevimizde değil. ekrem özdemir

    Yanıtla (0) (0)
  • / 16 Kasım 2016 Çarşamba 11:46

    selam yorumları okudum

    Yanıtla (0) (0)
  • / 25 Kasım 2016 Cuma 15:01

    sayın karadeniz şimdiye kadar nerdeydin madem her şeyi biliyodun AKP yalakalık yapıyorsun RABBİM C.C. SENİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN AMİN...

    Yanıtla (0) (0)
  • / 02 Aralık 2016 Cuma 10:54

    Allah senin belanı verecek denyo Kuyruk acın neden

    Yanıtla (0) (0)
  • / 04 Aralık 2016 Pazar 00:49

    Yemezler

    Yanıtla (0) (0)
  • / 04 Aralık 2016 Pazar 01:17

    Kendi itirafi.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 07 Aralık 2016 Çarşamba 15:37

    Vallahi doğru bilgi olabilir Rahmetli Kemal bey abimizin naibi Konyalı Ahmet Aygın idi... Hatta vefatına kadar yanında ve ayakkabısını bile elleri ile giydirip evine yolcu ederken ne oldu da o gece Aslanlar ...sahiplerinden İbrahim aslan Ümraniye yurduna gelip silahı Ahmet aygının başına dayayıp sakın aklından geçirme idare Ahmet deniz olgunda olduğunu kabul edip abisi Mehmet deniz olgun dan da kabul etmesini isteyeceksin diyen İbrahim aslandır Mehmet bey tabi ki Ahmet aygına kızgındır, çünkü onun ricası ile idareyi kardeşi ahmete terketmişti.. bilmez ki Ahmet aygın silah zoru ile bunu istemiş. Ahmet deniz olgun kadar ibrahim aslanda suçludur.Ne hikmetse ogün yasaklı olanlar bu gün cemaatin idaresinde Antalya idarecisi dahil .. kimse görevden alamaz çünkü mustafa uysal da cok şey biliyor.. Sonuç şu tam 2 ay Ahmet aygının kapısında nöbet tuttular ve Ahmet aygına hapis hayatı yaşattılar... nedeni belki başkaldırır diye.. acilen İhbarsa Ahmet aygınında ifadesine başvurulmalıdır..Yoksa bu cemaatin ruhani hizmekarlarınında inancına ve hizmetlerine engel olacaklar.. bir suçluda o dönemin Anadolu yakası idarecisi alan hüseyin denen malum şahıs.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 17 Aralık 2016 Cumartesi 08:54

    AKLIMDA HEP TAKILI KALAN BU CEMAATİN ÜST HOCALARİ NASIL TİRİLYONLUK VARLIKLARI OLUYOR ANLAYA BİLMİŞ DEĞİLİM DİN ÜZERİNDEN HALKI SOYAN DİNİ BÖLÜCÜLERI ALLAHA HAVALE EDİYORUM ALLAHİM SEN BİLDİĞİN GİBİ CEZALARINI VER AMİN

    Yanıtla (0) (0)
  • / 07 Ocak 2017 Cumartesi 21:30

    Hayrullah efendi ne yazıkki beyin alma iktidarını yitirince devreye cebime girecek şeye vesile olanı sokmuş. O cemaatin böyle sefih düşünce ve söylemlere ihtiyacı yok.onlar bu milletin evlatlarını insanlığa nasıl hayırlı birer nefer geliştirebilirim gayretindeler.tum insanlık için aynen böyle düşünüyorlar. Kahpelige hiç gerek yok hele okumuş ebu cehillige hiç gerek yok vesselâm..

    Yanıtla (0) (0)
  • / 13 Şubat 2017 Pazartesi 02:57

    Bu zatin zamanlamasi hakikaten cok manidar bu bir ikincisi söyledikleri habri vahid yani tek kisi diynen haberi vahid olan hadislere dahi cok itibar olunmazken o kadar süzgecten gectikleri halde simdi bu adamin anlattiklarina nasil inanalim.dogruda olabilir yanlisda.fakat sahit gösterdigi genaral cetinin agzindan böyle seyler duydugumu hatirlar gibiyim.ama ne diyor cetin anlasma yaptik ama biz onu elde edecekken o bizi siyasileri araya sokarak bastirdi.Hakikaten gacar merhumun aniden hapisten beklenmedik sekilde cikisnida hatirliyorum.netice büütn bu islerin hic bir seye yaramadigi da yazidan belli oluyor.bende o itikattayimki devlet hic bir zaman böyle cemaatleri görmezden gelemz gelemez KANAAT:ANLATTIKLARI DOGRUDA OLSA NE DIYNEN NEDEN DÜNYEVI HUKUK OLARAK KABUL GÖREMEZ SEBEBINIDE YAZIMIN BASINDA ACIKLADIM ISPAT YOK SAHIZT YOK CÜNKI

    Yanıtla (0) (0)
  • / 02 Şubat 2017 Perşembe 03:08

    Ya bi müslüman gazeteci de çıksın şu Alihan Kuriş'in masonlarla nasıl yatıp kalktığını araştırsın artık. Türk milletinin bunu bilmeye hakkı var. Bir daha 15 Temmuz yaşamak istemiyoruz!

    Yanıtla (0) (0)
  • / 10 Şubat 2017 Cuma 08:50

    Çamur at. Yapışmasa da izi kalır. Maalesef bu memlekette fitneyi engelleyecek bir kurum yok ki. Fitne durmuyor çalışıyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 17 Şubat 2017 Cuma 17:59

    neden bunlari hayatta cevap verebilecek kimse kalmadiktan sonra yazdin?delilsiz ispatsiz sahidsiz oldugundan dogru bile olsa asla hic bir hukuka göre zerre kiymeti yok.ben mitin devasa bir cemaati bos birakacagina ihtimal vermem son senelerde selanikliyi meth edenlere raslamadim degil bu cok ilginc geldi bana.cünki islami bir cemaatin onu övmesi adeta kendini inkar gibidir

    Yanıtla (0) (0)
  • / 01 Mart 2017 Çarşamba 17:57

    Adi herif yalan iftria insanlar oldukten sonra mi yaziyorsun yalaka

    Yanıtla (0) (0)
  • / 13 Mart 2017 Pazartesi 08:28

    Bu yazinin hepsini ve yorumlarin hepsini okudum.cemaatlerde alt tabaka saf ve temiz hizmet ediyor.orta kisim ticaret.ust bolum ihanet.rabbim akil fikir versin15 tenmuzda kisiklida koprude ihvanlardan gordum.ama yurtaki gorevli hocalar ve cemaate katti bagli kisiler merkezden gelen emir dogrultusunda emre uyup cikmamislardir.hatta cogunun darbe oldugunu anlamalari 16 tenmuz ögleyi bulmusturlar.cunku ihvanlar gazete okumaz haber seyretmez sosyal medya kullanmaz.hocalar ne derse onlar onu yapar.rabbim sonumuzu hayir getirsin

    Yanıtla (1) (0)
  • / 26 Mart 2017 Pazar 18:28

    Allah sizi alsın munafıglar

    Yanıtla (0) (0)
  • / 02 Nisan 2017 Pazar 23:52

    DEVLETİBELEDİYEYİ KİPTAŞI SOYDU SOVANA ÇEVİRDİ.BÖYLE PİSLİKLERİ CEMAAT BÜNYESİNE SOKMADI ŞİMDİ PİSLİĞİNİ ETRAFA BUŞLAŞTIRMA HEVESİNDE ŞEREFSİZ..

    Yanıtla (0) (0)
  • / 07 Nisan 2017 Cuma 00:00

    Bu cemaat acilen incelenmeli. NURETTİN VEREN'de zamanında FETÖ'anlattı kimse dinlemedi. Bu adamı dikkate alın

    Yanıtla (0) (0)
  • / 00 0000 Salı 00:00

    İftiracı, fitneci CIA Süleymanlı cemaatini İslami terör örgütü olarak itam eder. CIA kendi terör grubu üretir doğru hak olanlarada iftira atar senin gibi. CIA SENİN AĞA BABALARININ SAHİBİ. http://m.milatgazetesi.com/cia-suleymancilari-teror-orgutu-olarak-tanimladi-haber-103478

    Yanıtla (0) (0)
  • / 00 0000 Salı 00:00

    Ben sadece bir cemmatin devletine ve vatanına bakışına bakarım. Referandumda adamlar resmen HAYIR için çalıştı. Dini eğitim evet veriyorlar para ile kurs açıyorlar para topkuyorlar sağı solu menfaat ve para. Kimse kimseyi kandırmasın. İçlerinde çok temiz olanlarda var. Saf dediğimiz kullanılan takım.devlet ciddi bir inceleme yapmalı devletin başına feto gibi bela olmadan.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 29 Haziran 2017 Perşembe 17:47

    BAŞKA YERDE DE AYNI HİKAYEYİ mit olarak yazmışlar.Yalandan kim ölmüş anlatın anlatın yemesekte gülerek dinliyoruz

    Yanıtla (0) (1)
  • / 07 Temmuz 2017 Cuma 00:00

    Be gaflet içine düşmüş ahmak sen biri lerin uşagı olmuşsun pisliklerle bulusmussun o pisliklerle helak olacaksın O Mubarek insanlara yalan ve iftiralar atıyorsun bu dünyada at bakalım yerin altıda neyapacaksin seni satın alan o pislikler kurtarır ahmak

    Yanıtla (0) (0)
  • / 22 Temmuz 2017 Cumartesi 01:42

    valla hangi cemaat olursa olsun milleti devletin camisinden başka bi çatı altında toplamaya çalışırsa o teröristtir gergini de devlet yapacaktır ve yapmakta fetöden sonra onlar da meydan bize kaldı gibi düşünerek şimardılar haa bir de ben darbe sonrası nöbetlerde bi tane bile süleymancı görmedim

    Yanıtla (0) (0)
  • / 24 Temmuz 2017 Pazartesi 15:30

    Baştan sona kadar yalan.Şimdi akp yalakalığı modaya bu zatta buna tevessül etmiş anlaşılan.Bir kemik bulur,sıyırırım diye.Hakan Fidan la MİT millileşiyor muş? hadi oradan şakirt.Ben süleymancı,şucu,bucu değilim.Türk oğlu Türk,Türk Milliyetçisiyim.Bizler bu şarlatanında emir kulu olduğu 4 yıldızlı abd uşağı diktatörlerce i damla yargılanırken, bu ve benzeri sahtekar korkak nerelerdeydi? Devir örfi iadare devriymişte,generaller kaçar ve arkadaşlarını kaybedermişte onun için evet demişte.Akp nin yeni reklam aracı.Neden niçin bu güne kadar beklemiş.Cevap yok.bu Kemal Kaçar denen adam, kendi cemaatinde güvenecek kimseyi bulamamış ta bu korkak zavallı yamı güvenmiş,hadi oradan.Bu soy ha kendi cahil ya milleti de öyle sanıyor.Bu Süleymancıları pekte sevmezdim. Tabanlarını hep bizim üyelerimizin çocuklarından çalıp yetiştirdikleri halde Tayyibe bile oy verip,hiç bir zaman bize vermediler diye kızardım bile.Bu saatten sonra sırf bu elamanın ve diğerlerinin oynamak istediği akp ye yamanması adına bu adamları sevmesine sevmem ama en azından saygı duyarım. İktidarın petrol çıkarma,uçak gemileri yapma,sesten hızlı dünyayı yok edici silahlar icat etme yalanından sonrada şimdi bu cemeatleri devşirme oyunumu sergileniyor.Buna ancak,kadir inanır inanır.

    Yanıtla (0) (1)
  • / 00 0000 Salı 00:00

    Bu Makale ye, Doğru,Yanlış Diyebilmek Icin 28 Şubat Askeri Cunta Dönemine Bakmak, Ve Doğru Tesbit Yapmak Gerek. 28 Şubat Cunta Yönetiminde Ne Oldu Kısaca Hatırlayalım. 1. Erbakan Hükümetine Suçlamalarin Basında Gelen IRCICAYİ Faliyetler Yanlı Özü Şu. Devleti. Cemaat Tarikat Şeyh lere Teslim Etmeyecegiz. Peki Cunta Yonetimin Oluşturduğu 2 ayrı Hükümet ömrü Kısa sürünce. Seçim Kararı Alındı. Alınan Seçim Kararı Sunucu 3 aylık Bağımsız Atanan Bakanlıklardan Ulaştırma Bakanlığına Atanan Kişi BUGÜN CIA Kontöründe ola SÜLEYMANCI TARIKAT IN Şeyh i AHMET ARİF DDENIZOLGUN Olduğu Bilin. CIA Mossad M16 Islami Iktidara Darbe Yapacak. Eee Sonra Türkiye in En gizli Örgütü Olan SÜLEYMAN CI TARIKAT SEYH İNİ BAKAN Yapacak. SENDE bu Tarikatta Allaha Giden Yol Diyeceksin.

    Yanıtla (0) (0)
  • / 08 Nisan 2017 Cumartesi 00:00

    Fetocularin dikkatleri suleymanlilara yonlendirme çabasıdır. Çamur at izi kalsın

    Yanıtla (1) (0)